A cégcsoport korábbi portfólió igazgatója, Abonyi Bernadett január 1-től tölti be az új pozíciót.
A Suzuki negyedik negyedéves tartalmi kampánya kiválóan mutatta meg, hogyan lehet és érdemes komplex tartalmi együttműködésekben gondolkodni: az Indamedia portfólió különböző kiadványain megjelenő anyagok nemcsak az időszak hangulatát és sajátosságait követték le, hanem maximálisan kihasználták az egyes kiadványok tonális és célközönségbeli sajátosságait is.
Januártól megújul az Indamedia Sales árlistája 2024. január 6-tól változik az Indamedia Sales árlistája.
A globális szereplők évről évre egyre nagyobb szeletet hasítanak ki a hazai médiatortából – de vajon jól jár-e, aki minden hirdetési pénzét ezeken a felületeken költi el? A digitális médiapiac mérési megoldását szállító regionális tech vállalat, a Gemius új techológiai megoldással rukkolt elő, amelynek segítségével az Indamedia egy új elemzéssel kutatja a hazai kiadói piac hatékonyságát, és a fenti dilemmára keres válaszokat.