A Hell nyerte az áprilisi Display First Awardot
Az italgyártó cég az áprilisban indult, átfogó Hell Ice Coffee kampányával érdemelte ki az Indamedia Sales által alapított elismerést.
Hell Energy Magyarország Kft. a Hell Ice Coffee újrapozicionálására 360 fokos kampányt indított áprilisban, melyhez egy különleges, a legmodernebb digitális technológiákat felvonultató videó is készült. A 4 éves márka névváltáson és receptúra-tökéletesítésen esett át, illetve a jegeskávék csomagolásdizájnja is egységesebbé vált, a reklámfilm koncepciója is ezt az új imidzset tükrözi.
A Hell Ice Coffee kampány egészen augusztus végéig fut, de a leghangsúlyosabb részét áprilisra időzítették, és már a kezdeti szakaszában remek eredményeket ért el. Számos online display megoldást építettek a kampányba, de más marketingkommunikációs eszközzel is kiegészítették, ezért is döntöttünk úgy, hogy áprilisban a Hell Energy Magyarországnak ítéljük oda a hónap kampányának járó díjat.
„Áprilisban a Hell Energy Hungary-nak adtuk át a Display First Awardot, egészen pontosan partnerünk Hell Ice Coffee rebranding kampányára esett a választásunk. A célként megfogalmazott újrapozicionálás során az Indamedia Sales hirdetési megoldásai közül szint az összeset felvonultatta a kampány, így az awareness-t támogató IndaSpotot és Just One Top megjelenést, illetve az edukáció szempontjából fontos szerkesztőségi tartalmat is magában foglalta, a pontos célzás érdekében pedig targetálást alkalmaztunk. Mindezekkel sikerült egy 360 fokos kommunikációt megvalósítani, ami egy látványos, hatékony és eredményes kampányt eredményezett” – mondta el Pálfi Dávid, az Indamedia Sales értékesítési vezetője.
Gratulálunk a Hell Energy Hungary Kft. csapatának, és bízunk a további sikeres együttműködésben!