Quality Placement™ minőségbiztosítási tájékoztató


Az Indamedia Csoport mindenkori célja, hogy mind márkabiztonsági, mind technológiai szempontból a legmagasabb szintű szolgáltatást nyújtsa partnereinek. Az Indamedia Sales az általa képviselt tartalmi site-okon a magas láthatósági értékű és márkabiztonsági szempontból megfelelő környezetben elhelyezett hirdetési zónáit ún. Quality Placement™* minősítéssel látta el.

Függetlenül attól, hogy rendelkeznek-e Quality Placement™ minősítéssel, az Indamedia Csoporthoz tartozó más kiadványok is megfelelhetnek az ehhez kapcsolódó minőségbiztosítási elvárásoknak. Az Indamedia Csoport a kiadványokat minőségbiztosítási szempontból folyamatosan fejleszti, rendszeres időközönként aktualizálja azon kiadványok és zónák körét, amelyeket Quality Placement™ minősítéssel lát el.

A Quality Placement™ megjelöléssel ellátott hirdetési felületek minőségi tartalmi környezetét az Indamedia Csoport az alábbiak szerint biztosítja:

  1. A kiadványok szerkesztett tartalmaikban nem buzdítanak erőszakos cselekedetre,felületeik nem adnak helyet rasszista, szélsőséges nézeteket népszerűsít kommenteknek.

  2. Az Indamedia Csoporthoz tartozó kiadványok szerkesztése során a kiadók maximálisan betartják a hatályos jogszabályok (így különösen a sajtószabadságról és a médiatartalmak alapvető szabályairól szóló 2010. évi CIV. törvény) rendelkezéseit.

  3.  Az Indamedia Sales által képviselt kiadványok szerzői az előző pontban hivatkozottakon túlmenően az önszabályozó etikai irányelvek, valamint az újságíró etikai kódex betartásával végzik munkájukat. A szerkesztőségek a márkabiztonsági okokból problémásnak ítélt tartalmaikat hirdetésmentes címkével látják el, így a felhasználó nem találkozhat ilyen környezetben reklámmal.

  4. Az Indamedia Sales a kiadványok márkaértékeinek védelme érdekében kiemelt figyelmet fordít a márkabiztonsági okokból kifogásolható hirdetők azonosítására és kampányaik kitiltására.

A Qualilty Placement™ minősítés másik feltétele a zónák láthatósága. Az Indamedia Sales által képviselt kiadványok felületein az átgondolt tervezés eredményeképp a hirdetések magas láthatósági értékekkel rendelkeznek. A Quality Placement™ minősítés alapfeltétele az egyes hirdetési zónákon kiszolgált reklámmegjelenések láthatósági értékének (Viewability) legalább 65%-os teljesülése. Az Indamedia Sales a Quality Placement™ minősítéssel rendelkező hirdetési zónák láthatóságadataira vonatkozó mérési eredményeket transzparens módon, független szolgáltat rendszert használva elérhetővé teszi.

Quality Placement™ minősítéssel rendelkező desktop zónák láthatósági értékei az alábbiak 2024. május hónapra:

Desktop

Felület

Roadblock

Halfpage

Leaderboard

Az Én kutyám aloldalak

78%

82%

Az Én macskám aloldalak

79%

82%

Dívány.hu aloldalak

65%

76%

78%

Economx.hu aloldalak

65%

66%

71%

Economx.hu cimlap

71%

Femina.hu aloldalak

65%

76%

65%

Index Belföld

74%

78%

74%

Index FOMO

68%

80%

74%

Index Gazdaság

65%

79%

74%

Index Időjárás

74%

Index Külföld

65%

75%

66%

Index Kult

75%

70%

Index Mindeközben

78%

Index Sport

69%

79%

77%

Index TechTud

67%

78%

73%

Index ZoldIndex

65%

77%

77%

Port.hu aloldalak

70%

77%

74%

Retikül.hu***

65%

78%

SoBors.hu aloldalak

68%

Totalbike.hu aloldalak

65%

85%

74%

Totalcar.hu aloldalak

66%

84%

70%

Welove Balaton aloldalak***

72%

75%

Mobil

Felület

Mobilweb Banner TOP

Mobilweb Banner KÖZÉP

Az Én kutyám aloldalak

85%

89%

Az Én macskám aloldalak

84%

89%

Dívány.hu aloldalak

77%

Economx.hu aloldalak

68%

Femina.hu cimlap

81%

Index Belföld

82%

Index címlap Banner Közép alatti zónák**

81%

Index FOMO

83%

Index Gazdaság

85%

Index Kult

80%

Index Külföld

75%

Index Sport

85%

Index TechTud

82%

Index ZoldIndex

82%

Retikül.hu***

65%

70%

SoBors.hu. cimlap

79%

Totalbike.hu aloldalak

77%

Totalcar.hu aloldalak

73%

Welove Balaton aloldalak***

75%

Applikáció

Felület

Android Banner TOP

IOS Banner TOP

Index Aloldalak

79%

89%

Forrás: az Gemius AdOcean adserver mérőrendszere által mért láthatósági adatok. Az adatokat a tárgyidőszakot megelőző napra, teljes hétre (hétfőtől - vasárnapig) és naptári hónap átlag adatai alapján kalkuláljuk.

A láthatósági arány (Viewability Rate) mérési feltételei:
Desktop platformon: a hirdetési zóna területének az 50%-a látható legalább 1 másodpercig a felhasználó képernyőjén megszakítás nélkül
Mobilweb platformon: a hirdetési zóna területének a 30%-a látható legalább 1 másodpercig a felhasználó képernyőjén megszakítás nélkül.

A Viewability mérés során a láthatóság két feltétele, hogy a hirdetés területének 50%-a legalább 1 másodpercig látható legyen a felhasználó képernyőjén.

Az Indamedia Sales minőségbiztosítási mérései folyamatosak az általa képviselt kiadványokon, annak érdekében, hogy a kritériumoknak megfelelő zónák körét a mérési eredmények függvényében bővítse, illetve a már minősített hirdetési zónák értékeit pedig felülvizsgálja.

Az Indamedia Sales fenntartja a jogot, hogy a Quality Placement™ minősítés feltételein és a Viewability mérés módszertanán változtasson.

*QP QUALITY PLACEMENT AZ INDAMEDIA SALES KFT. ÁLTAL HASZNÁLT EGYEDI MEGJELÖLÉS.

**Index Címlapi mobilweb nézetben, a Banner Közép zóna alatti, hat darab zóna átlag VI %-a

***A termék a DN Sales House portfóliójában érhető el

Budapest, 2024.06.06.

Hirdetnék