Quality Placement™ minőségbiztosítási tájékoztató


Az Indamedia Csoport mindenkori célja, hogy mind márkabiztonsági, mind technológiai szempontból a legmagasabb szintű szolgáltatást nyújtsa partnereinek. Az Indamedia Sales az általa képviselt tartalmi site-okon a magas láthatósági értékű és márkabiztonsági szempontból megfelelő környezetben elhelyezett hirdetési zónáit ún. Quality Placement™* minősítéssel látta el.

Függetlenül attól, hogy rendelkeznek-e Quality Placement™ minősítéssel, az Indamedia Csoporthoz tartozó más kiadványok is megfelelhetnek az ehhez kapcsolódó minőségbiztosítási elvárásoknak. Az Indamedia Csoport a kiadványokat minőségbiztosítási szempontból folyamatosan fejleszti, rendszeres időközönként aktualizálja azon kiadványok és zónák körét, amelyeket Quality Placement™ minősítéssel lát el.

A Quality Placement™ megjelöléssel ellátott hirdetési felületek minőségi tartalmi környezetét az Indamedia Csoport az alábbiak szerint biztosítja:

  1. A kiadványok szerkesztett tartalmaikban nem buzdítanak erőszakos cselekedetre,felületeik nem adnak helyet rasszista, szélsőséges nézeteket népszerűsít kommenteknek.

  2. Az Indamedia Csoporthoz tartozó kiadványok szerkesztése során a kiadók maximálisan betartják a hatályos jogszabályok (így különösen a sajtószabadságról és a médiatartalmak alapvető szabályairól szóló 2010. évi CIV. törvény) rendelkezéseit.

  3.  Az Indamedia Sales által képviselt kiadványok szerzői az előző pontban hivatkozottakon túlmenően az önszabályozó etikai irányelvek, valamint az újságíró etikai kódex betartásával végzik munkájukat. A szerkesztőségek a márkabiztonsági okokból problémásnak ítélt tartalmaikat hirdetésmentes címkével látják el, így a felhasználó nem találkozhat ilyen környezetben reklámmal.

  4. Az Indamedia Sales a kiadványok márkaértékeinek védelme érdekében kiemelt figyelmet fordít a márkabiztonsági okokból kifogásolható hirdetők azonosítására és kampányaik kitiltására.

A Qualilty Placement™ minősítés másik feltétele a zónák láthatósága. Az Indamedia Sales által képviselt kiadványok felületein az átgondolt tervezés eredményeképp a hirdetések magas láthatósági értékekkel rendelkeznek. A Quality Placement™ minősítés alapfeltétele az egyes hirdetési zónákon kiszolgált reklámmegjelenések láthatósági értékének (Viewability) legalább 65%-os teljesülése. Az Indamedia Sales a Quality Placement™ minősítéssel rendelkező hirdetési zónák láthatóságadataira vonatkozó mérési eredményeket transzparens módon, független szolgáltat rendszert használva elérhetővé teszi.

Quality Placement™ minősítéssel rendelkező desktop zónák láthatósági értékei az alábbiak 2025. július hónapra:

Desktop

Felület

Roadblock

Halfpage

Leaderboard

Welove Dogz aloldalak

82%

83%

Welove Catz aloldalak

83%

83%

Dívány.hu aloldalak****

79%

77%

80%

Economx.hu aloldalak

65%

70%

Economx.hu címlap

65%

Femina.hu aloldalak****

77%

76%

71%

Index Belföld

79%

84%

82%

Index FOMO

79%

85%

82%

Index Gazdaság

76%

84%

83%

Index Külföld

73%

82%

79%

Index Kult

71%

82%

79%

Index Mindeközben

87%

Index Sport

78%

83%

84%

Index TechTud

75%

83%

78%

Index Vélemény

81%

83%

79%

Index ZöldIndex

71%

83%

84%

Port.hu aloldalak****

75%

74%

77%

Retikül.hu***

66%

81%

Totalcar.hu aloldalak****

69%

70%

79%

Mediafuture

65%

69%

66%

Welove Balaton aloldalak***

66%

67%

68%

Welove Budapest aloldalak***

65%

67%

75%

Mobil

Felület

Mobilweb Banner TOP

Mobilweb Banner KÖZÉP

Welove Dogz aloldalak

87%

65%

Welove Catz aloldalak

86%

67%

Dívány.hu aloldalak

84%

Economx.hu aloldalak

65%

Femina.hu cimlap

81%

Femina.hu aloldalak

67%

Index Belföld

88%

Index címlap Banner Közép alatti zónák**

81%

Index FOMO

85%

Index Gazdaság

86%

Index Kult

83%

Index Külföld

79%

Index Sport

87%

Index TechTud

85%

Index ZöldIndex

66%

Port.hu aloldalak****

66%

74%

Retikül.hu***

80%

Totalcar.hu aloldalak

74%

Mediafuture aloldalak***

82%

Welove Balaton címlap***

72%

Welove Budapest aloldalak***

65%

65%

Applikáció

Felület

Android Banner TOP

IOS Banner TOP

Index Aloldalak

92%

95%

Forrás: az Gemius AdOcean adserver mérőrendszere által mért láthatósági adatok. Az adatokat a tárgyidőszakot megelőző napra, teljes hétre (hétfőtől - vasárnapig) és naptári hónap átlag adatai alapján kalkuláljuk.

A láthatósági arány (Viewability Rate) mérési feltételei:
Desktop platformon: a hirdetési zóna területének az 50%-a látható legalább 1 másodpercig a felhasználó képernyőjén megszakítás nélkül
Mobilweb platformon: a hirdetési zóna területének a 30%-a látható legalább 1 másodpercig a felhasználó képernyőjén megszakítás nélkül.

A Viewability mérés során a láthatóság két feltétele, hogy a hirdetés területének 50%-a legalább 1 másodpercig látható legyen a felhasználó képernyőjén.

Az Indamedia Sales minőségbiztosítási mérései folyamatosak az általa képviselt kiadványokon, annak érdekében, hogy a kritériumoknak megfelelő zónák körét a mérési eredmények függvényében bővítse, illetve a már minősített hirdetési zónák értékeit pedig felülvizsgálja.

Az Indamedia Sales fenntartja a jogot, hogy a Quality Placement™ minősítés feltételein és a Viewability mérés módszertanán változtasson.

*QP QUALITY PLACEMENT AZ INDAMEDIA SALES KFT. ÁLTAL HASZNÁLT EGYEDI MEGJELÖLÉS.

**Index Címlapi mobilweb nézetben, a Banner Közép zóna alatti, hat darab zóna átlag VI %-a

***A termék a DN Sales House portfóliójában érhető el

****a megadott értékek a site-on belül minősített (Quality Placement jelzéssel ellátott) zónák átlagaként értendők.

Budapest, 2025.08.15.

Hirdetnék