Quality Placement™ minőségbiztosítási tájékoztató
Az Indamedia Csoport mindenkori célja, hogy mind márkabiztonsági, mind technológiai szempontból a legmagasabb szintű szolgáltatást nyújtsa partnereinek. Az Indamedia Sales az általa képviselt tartalmi site-okon a magas láthatósági értékű és márkabiztonsági szempontból megfelelő környezetben elhelyezett hirdetési zónáit ún. Quality Placement™* minősítéssel látta el.
Függetlenül attól, hogy rendelkeznek-e Quality Placement™ minősítéssel, az Indamedia Csoporthoz tartozó más kiadványok is megfelelhetnek az ehhez kapcsolódó minőségbiztosítási elvárásoknak. Az Indamedia Csoport a kiadványokat minőségbiztosítási szempontból folyamatosan fejleszti, rendszeres időközönként aktualizálja azon kiadványok és zónák körét, amelyeket Quality Placement™ minősítéssel lát el.
A Quality Placement™ megjelöléssel ellátott hirdetési felületek minőségi tartalmi környezetét az Indamedia Csoport az alábbiak szerint biztosítja:
- A kiadványok szerkesztett tartalmaikban nem buzdítanak erőszakos cselekedetre,felületeik nem adnak helyet rasszista, szélsőséges nézeteket népszerűsít kommenteknek. 
- Az Indamedia Csoporthoz tartozó kiadványok szerkesztése során a kiadók maximálisan betartják a hatályos jogszabályok (így különösen a sajtószabadságról és a médiatartalmak alapvető szabályairól szóló 2010. évi CIV. törvény) rendelkezéseit. 
- Az Indamedia Sales által képviselt kiadványok szerzői az előző pontban hivatkozottakon túlmenően az önszabályozó etikai irányelvek, valamint az újságíró etikai kódex betartásával végzik munkájukat. A szerkesztőségek a márkabiztonsági okokból problémásnak ítélt tartalmaikat hirdetésmentes címkével látják el, így a felhasználó nem találkozhat ilyen környezetben reklámmal. 
- Az Indamedia Sales a kiadványok márkaértékeinek védelme érdekében kiemelt figyelmet fordít a márkabiztonsági okokból kifogásolható hirdetők azonosítására és kampányaik kitiltására. 
A Qualilty Placement™ minősítés másik feltétele a zónák láthatósága. Az Indamedia Sales által képviselt kiadványok felületein az átgondolt tervezés eredményeképp a hirdetések magas láthatósági értékekkel rendelkeznek. A Quality Placement™ minősítés alapfeltétele az egyes hirdetési zónákon kiszolgált reklámmegjelenések láthatósági értékének (Viewability) legalább 65%-os teljesülése. Az Indamedia Sales a Quality Placement™ minősítéssel rendelkező hirdetési zónák láthatóság adataira vonatkozó mérési eredményeket transzparens módon, független szolgáltató rendszerét használva teszi elérhetővé.
Quality Placement™ minősítéssel rendelkező desktop zónák láthatósági értékei az alábbiak 2025. szeptember hónapra:
| Desktop | |||
| Felület | Roadblock | Halfpage | Leaderboard | 
| Welove Dogz aloldalak | 80% | 80% | |
| Welove Catz aloldalak | 81% | 81% | |
| Dívány.hu aloldalak**** | 77% | 77% | 80% | 
| Economx.hu aloldalak | 65% | 66% | |
| Economx.hu címlap | 65% | ||
| Femina.hu aloldalak**** | 73% | 74% | 71% | 
| Index Belföld | 79% | 84% | 81% | 
| Index FOMO | 78% | 82% | 79% | 
| Index Gazdaság | 75% | 83% | 82% | 
| Index Külföld | 76% | 81% | 77% | 
| Index Kult | 73% | 81% | 77% | 
| Index Mindeközben | 87% | ||
| Index Sport | 77% | 79% | 80% | 
| Index TechTud | 77% | 79% | 79% | 
| Index Vélemény | 83% | 83% | 78% | 
| Index ZöldIndex | 82% | 85% | 78% | 
| Port.hu aloldalak**** | 76% | 71% | 68% | 
| Retikül.hu*** | 65% | 78% | |
| Totalcar.hu aloldalak**** | 76% | 85% | 79% | 
| Mediafuture | 85% | 85% | 66% | 
| Welove Balaton aloldalak*** | 66% | 66% | 67% | 
| Welove Budapest aloldalak*** | 65% | 65% | 66% | 
| Mobil | ||
| Felület | Mobilweb Banner TOP | Mobilweb Banner KÖZÉP | 
| Welove Dogz aloldalak | 84% | 65% | 
| Welove Catz aloldalak | 84% | 68% | 
| Dívány.hu aloldalak | 83% | |
| Economx.hu aloldalak | 65% | |
| Femina.hu cimlap | 81% | |
| Femina.hu aloldalak | 68% | |
| Index Belföld | 87% | |
| Index címlap Banner Közép alatti zónák** | 84% | |
| Index FOMO | 83% | |
| Index Gazdaság | 84% | |
| Index Kult | 84% | |
| Index Külföld | 80% | |
| Index Sport | 80% | |
| Index TechTud | 84% | |
| Index ZöldIndex | 87% | |
| Port.hu aloldalak**** | 73% | 69% | 
| Retikül.hu*** | 65% | 66% | 
| Totalcar.hu aloldalak | 77% | |
| Mediafuture aloldalak*** | 65% | |
| Welove Balaton címlap*** | 66% | 71% | 
| Welove Budapest aloldalak*** | 65% | 65% | 
| IndaSpot | 95% | 
| Applikáció | ||
| Felület | Banner TOP | Banner Közép | 
| Index Aloldalak Android | 93% | 92% | 
| Index Aloldalak IOS | 95% | 65% | 
Forrás: az Gemius AdOcean adserver mérőrendszere által mért láthatósági adatok.
A láthatósági arány (Viewability Rate) mérési feltételei:
Desktop platformon: a hirdetési zóna területének az 50%-a látható legalább 1 másodpercig a felhasználó képernyőjén megszakítás nélkül
Mobilweb platformon: a hirdetési zóna területének a 30%-a látható legalább 1 másodpercig a felhasználó képernyőjén megszakítás nélkül.
A Viewability mérés során a láthatóság két feltétele, hogy a hirdetés területének 50%-a legalább 1 másodpercig látható legyen a felhasználó képernyőjén.
Az Indamedia Sales minőségbiztosítási mérései folyamatosak az általa képviselt kiadványokon, annak érdekében, hogy a kritériumoknak megfelelő zónák körét a mérési eredmények függvényében bővítse, illetve a már minősített hirdetési zónák értékeit pedig felülvizsgálja.
Az Indamedia Sales fenntartja a jogot, hogy a Quality Placement™ minősítés feltételein és a Viewability mérés módszertanán változtasson.
*QP QUALITY PLACEMENT AZ INDAMEDIA SALES KFT. ÁLTAL HASZNÁLT EGYEDI MEGJELÖLÉS.
**Index Címlapi mobilweb nézetben, a Banner Közép zóna alatti, hat darab zóna átlag VI %-a
***A termék a DN Sales House portfóliójában érhető el
****a megadott értékek a site-on belül minősített (Quality Placement jelzéssel ellátott) zónák átlagaként értendők.
Budapest, 2025.10.27.
