Átadtuk az első Display First Awardot

2022-10-19

Első alkalommal adta át az Indamedia Sales a Display First Awardot (DFA), amellyel minden hónapban szeretnénk elismerni a portfóliónkon futó, újszerű és egyedi megoldásokat alkalmazó kampányokat.

A displayben rejlő lehetőségekből szeretnénk minél többet megmutatni, ezért is hívtuk életre a Display First Awardot, amellyel a portfóliónkon futó kampányokat díjazzuk. Minden hónapban egy olyan kampánynak ítéljük oda az elismerést, amely újszerű megközelítésével és egyedi látásmódjával felhívja magára a figyelmet.

Elsőként a Foodpanda kapta meg a DFA-t

A Display First Awardot elsőként egy olyan kampánynak ítéltük oda, amely több szempontból is egyedi megoldásokkal futott a portfóliónkon szeptemberben. Az elismerést a Foodpanda kampánya kapta, amely látványos és figyelemfelkeltő multiscreen megjelenésekkel tűnt ki, ráadásul a formátumot az üzenetnek megfelelően és a felület lehetőségeit kiaknázva választották ki. Bár ismert, hogy a hirdetések futtatására nemcsak AV-, hanem időalapon is van lehetőség különböző célzásokkal, mégis kevesen élnek vele.

A Foodpanda remekül használta kampányban a lokáció-alapú targetálás ezen formáját: más-más kreatívval szóltak a budapesti és a nem fővárosi felhasználókhoz. Ennek a megoldásnak köszönhetően bár célzott üzenetet használtak, mégsem veszítették el az adott időszak egyetlen impressionét sem.

A display ereje

Miért hiszünk ilyen elhivatottan a display eszközökben? Az Indamedia-portfólióján futó kampányok minőségi, biztonságos tartalmi környezetben jelennek meg, így partnereink biztosak lehetnek hirdetéseik láthatóságában és hatékonyságában. A display kitűnő eszköze a márkaismertség növelésének, illetve a választott célcsoport gyors és célzott elérésének, ráadásul rugalmas is. Nálunk a display túlmutat egy banneren: olyan megoldásokat kínálunk, amelyek egyszerre adnak lehetőséget egy pontosan felépített kampány összeállítására és a szabadon szárnyaló kreatív tervezésre is. A többi között ezek teszik megkerülhetetlenné az online displayt, melyet partnereink bizalmán is jól érzünk, hiszen több száz kampány fut nálunk évente.

Egyediség a díjban is

Szerettük volna, ha a díj maga is tükrözi az egyediséget és újszerű látásmódot, ezért egy magyar designert kértünk fel a megtervezésére.

Fotó: AB Concrete DesignElképzelésünk egy olyan formában öltött testet, amely minden részletében beszédes: a befoglaló betonelem jól szimbolizálja azt a megbízható és stabil bázist, amelyet már több mint két évtizede jelentünk ügyfeleinknek a piacon. A hirdetési helyeket megjelenítő akril lemezek pedig visszaadják az online világ és a kampánytervezések kreativitásának légiességét. 

Hirdetnék