A brand kampányokban is nélkülözhetetlen a display
Látványos hirdetési eszközökkel és vizuális megoldásokkal futott az HBO Max bevezető kampánya az Indamedia portfóliójába tartozó kiadványok felületein. A display sokszínűségében és változatos kombinálhatóságában rejlő lehetőségek hatékonyan támogatják a brand kampányokat, az HBO Max esetében is eredményesnek bizonyultak.
Az HBO Max szolgáltatás márciusi bevezető kampányának célja a márkaismertség növelése, a márka iránti tudatosság kiépítése és az elköteleződés növelése volt. A fő üzenetek között a platform széles tartalmi kínálata és az örökre szóló kedvezmény kapott kiemelt hangsúlyt.
„A kampányt 3 részre osztottuk: a rövidebb prelaunch periódusban a szolgáltatás érkezésének dátumát kommunikáltuk. A leghangsúlyosabb időszak az indulás körüli hetek voltak, amikor a kreatív anyagokon megjelent a kedvezmény üzenete. Majd a promóciós időszak végén egy utolsó push-sal lezárult a kampány” – mondta el Tímár Rita, a Brand and Content Marketing Managere.
Milyen megjelenési formákkal futott a kampány?
„Elsősorban a nagy méretű, prémium, innovatív és több oldalas formátumokat részesítettük előnyben. Fontos szerepet játszottak az impozáns, „take-over” típusú megjelenések. A statikus hirdetések mellett sok videós formátumot használtunk. Szerettük volna a szokatlan és nagy felületekkel felkelteni az érdeklődést, és minél többet megmutatni a széles tartalmi kínálatunkból. Elsősorban reach fókuszú formátumokat kerestünk a brand kampányban” – foglalta össze a kampánytervezés legfőbb szempontjait Tímár Rita, a Brand and Content Marketing Managere.
A bevezető kampány az HBO Max elindulásával egy időben, március 8-án kezdődött meg az Indamedia-portfólión. Megjelenésben a látvány és a dinamika kulcsfontosságú volt, amelyhez az Indamedia Sales kínálatában szereplő IndaSpot, Just-One Top Motion és rovatszponzoráció hatékony ötvözése adta meg az eredményes támogatást.
A kihagyhatatlan IndaSpot
Az IndaSpot a tavaly nyári bevezetése óta az Indamedia Sales egyik legnépszerűbb terméke, amely az HBO Max kampányban is meghatározó szerepet játszott. A videós formátum segítségével kétszer egy héten át hatékonyan értük el a 18-59-es korosztályt a teljes portfólión. A szpotok célcsoportra vonatkozó kontaktusszáma jócskán meghaladta a garantált mennyiséget.
Az IndaSpot megjelenéshez az HBO Max 30 másodperces videót használt, ami lehetőséget adott több tartalom bemutatására, miközben nem vált unalmassá a nézők számára. Ehhez a szolgáltató nemzetközi videóját használták, amely több európai országban is futott. A kreatív koncepció a „Minden, amit szeretsz egy helyen” szlogenre épült, és kifejezi, hogy nem új brand bevezetéséről van szó, hanem a már ismert tartalmak kapnak új formát.
Az Indamedia Sales 2021. június 3-án élesítette legújabb hirdetési megoldását, az IndaSpotot, amelyet – ahogy a neve is mutatja – videószpot alapú kampányokhoz terveztek, és egyfajta online reklámblokként működik. A tavaly bevezetett innovációval egy olyan, digitális térre alakított hirdetési megoldást fejlesztett, mellyel 100 százalékos láthatóság biztosítható az éppen futó videós hirdetéseknek. Az IndaSpot a ReachMax család harmadik tagjaként lépett piacra az IndaMax és IndaWeek termékek testvéreként.
Rovatszponzoráció, címlapi megjelenések és a látványos Atomic Billboard
A videós megjelenéseket az Indamedia Sales más hatékony display megoldásai is kiegészítették. A Port.hu oldalán rovatszponzorációs multiscreen hirdetések futottak két héten keresztül; hatékonyságukat katalizálta, hogy a kampány üzenete tökéletesen illeszkedett a portál profiljához. Az HBO Max kampány az Indexen is helyet kapott – több formátumban is. Az egyik elem egy nagyméretű, videós rich media, a látványos Just-one Top Motion két nap alatt 4 620 294 AV-val futott az Index címlapján. A hírportálon – a címlapon és különböző rovatokban – az előbbiek mellett Billboard hirdetésekkel erősítették a megjelenést, összesen csaknem 1 750 000 AV-t elérve.
Az HBO Max bevezető kampányának eredményei is jól mutatják, hogy az Indamedia Sales display megoldásai a márkaerősítés hatékony eszközei, hiszen garantálják az adott hirdetések kiemelt helyeken való megjelenését, és a lehető legeredményesebben érik el a kívánt célcsoportot.
„Az HBO Max kampánya az elmúlt évek egyik legfontosabb eseménye a márka számára. Kiemelt jelentőséggel bírt, hogy ez kommunikációban is tükröződjön, nem véletlen tehát, hogy a display legjavát vetettük be mi is a kampány során. Olyan címlapi videós formátummal, mint a Just One Top Motion nemcsak a vizualitást tudtuk maximumra tekerni, de az ügyfél számára fontos reach fókuszt is biztosítottuk. Az IndaSpot termékünkkel pedig, a TV kampányt kiegészítve, addicionális kontaktust szállítottunk a 18-59-es korosztály hatékony eléréséhez” – mondta el Gáspár Balázs, az Indamedia Sales értékesítési vezetője.