Az IndaSpot ismét bizonyított: megvan az idei századik kampány
Lefutott az idei századik IndaSpot-kampány, ami azt is jelenti, hogy a bevezetése óta összesen már csaknem 250 alkalommal vetették be hirdetési céljaikhoz ügyfeleink a slágerterméknek számító IndaSpotot.
Tavaly egészen decemberig kellett várnunk, hogy meglegyen az év századik IndaSpot kampánya, idén már az október elhozta a bűvös százast!
Az online reklámblokként működő IndaSpot az Indamedia Sales egyedülálló innovációja, amelyet kifejezetten a digitális térre fejlesztettünk. Legnagyobb erőssége, hogy látványos megjelenést biztosít a videószpot alapú hirdetéseknek.
Az IndaSpot az Indamedia teljes portfólióján, adott idősávokban egyszerre jelenik meg az aktív ablakokon, egy teljes képernyőt kitöltő layer formájában. Ezzel a megoldással 100 százalékos láthatóságot tudunk biztosítani a videós hirdetéseknek. Nagy előnye, hogy rugalmasan használható, hiszen a hirdetések a kampány alatt is cserélhetők felár nélkül!
Az idei év nagy újdonsága az IndaSpot Ultimate, melynek különlegessége, hogy a videószpot alapú hirdetések egyszerre futnak az Indamedia mellett egy másik meghatározó hazai online médiaportfólió, a Mediaworks felületein is.
2023-ban többek között a Canon, az OMV, az OTP, a Telekom és a H&M is IndaSpottal támogatta kampánya sikerességét. És, hogy ki volt idén a bűvös századik? Büszkén osztjuk meg, hogy a Mondelez videós hirdetései futottak 2023-as év 100. IndaSpot kampányában. Köszönjük minden ügyfelünk bizalmát, reméljük, hogy a jövőben is közösen dolgozhatunk céljaik elérésén!
Az IndaSpot mára igazi slágerterméknek számít. Bevezetésével új fejezetet nyitottunk 2021. júniusában a videós online hirdetések piacán. Az azóta eltelt időszak eredményei bizonyítják ügyfeleink elégedettségét, hiszen egyre többen és többször választják kampányaikhoz ezt a formátumot.