Önbizalom és elfogadás – a DOVE kampányát díjaztuk novemberben
A DOVE edukációs kampányának a célja, hogy támogassa a fiatalokat saját értékeik felismerésében, és ezáltal elősegítse hogy pozitív kapcsolatot alakítsanak ki külsejükkel. Az önbizalomhiány ebben a korban az egészséges fejlődés komoly gátja lehet, ezért kiemelten fontos, hogy foglalkozzunk vele. Napjainkban, ez a probléma halmozottan jelentkezik, hiszen a fiatal generációt az internetről folyamatosan az önértékelést romboló tartalmak érik el
A DOVE kampánya a fiatalokat és a szülőket egyaránt meg kívánja szólítani. Hasznos információkat oszt meg a márka iskolai programjáról, felhívja a figyelmet többek között a „mérgező szépség” jelenségre, különböző káros szerek használatára, valamint az influenszerek hamis világára. Pszichológus bevonásával értékes tanácsokat ad a szülőknek, gyermekeik megóvása érdekében.
A Dove az edukációs program népszerűsítéséhez a Femina aktákat választotta, amely az Indamedia csoport népszerű kiadványának a Feminának önálló microsite-on megjelenő egyedi formátuma. Az oldalt, ahol nyolc szerkesztőségi cikk és két natív anyag került elhelyezésre, a Femina grafikusa egyedi ügyféligény alapján állította össze . Az oldal elérését a Femina főoldalán elhelyezett display hirdetéssel erősítette a Dove.
Nagyra értékeljük a Dove kezdeményezését és büszkék vagyunk arra, hogy az Indamedia Csoport női magazinja népszerűsítheti ezt a nemes célt.