Önbizalom és elfogadás – a DOVE kampányát díjaztuk novemberben

2023-12-18

A DOVE edukációs kampányának a célja, hogy támogassa a fiatalokat saját értékeik felismerésében, és ezáltal elősegítse hogy pozitív kapcsolatot alakítsanak ki külsejükkel.  Az önbizalomhiány ebben a korban az egészséges fejlődés komoly gátja lehet, ezért kiemelten fontos, hogy foglalkozzunk vele. Napjainkban, ez a probléma halmozottan jelentkezik, hiszen a fiatal generációt az internetről folyamatosan az önértékelést romboló tartalmak érik el 

A DOVE kampánya a fiatalokat és a szülőket egyaránt meg kívánja szólítani. Hasznos információkat oszt meg a márka iskolai programjáról, felhívja a figyelmet többek között a „mérgező szépség” jelenségre, különböző káros szerek használatára, valamint az influenszerek hamis világára.  Pszichológus bevonásával értékes tanácsokat ad a szülőknek, gyermekeik megóvása érdekében. 

A Dove az edukációs program népszerűsítéséhez a Femina aktákat választotta, amely az Indamedia csoport népszerű kiadványának a Feminának önálló microsite-on megjelenő egyedi formátuma.  Az oldalt, ahol nyolc szerkesztőségi cikk és két natív anyag került elhelyezésre, a Femina grafikusa egyedi ügyféligény alapján állította össze . Az oldal elérését a Femina főoldalán elhelyezett display hirdetéssel erősítette a Dove. 

Nagyra értékeljük a Dove kezdeményezését és büszkék vagyunk arra, hogy az Indamedia Csoport női magazinja népszerűsítheti ezt a nemes célt. 


A képen balról jobbra: Bereczki Renáta, Indamedia Sales account manager | Cziglányi Eszter, Dove Female Skin Cleansing & Masterbrand Brand Manager | Plánk Anita, Skin Cleansing Category Manager | Hegyes Réka, Skin Cleansing Marketing Intern

Hirdetnék