Januártól megújul az Indamedia Sales árlistája
2023. január 1-jétől változik az Indamedia Sales árlistája, a hirdetési termékek új tarifaárait itt érhetik el. Az idei évben leadott megrendeléseket a jelenleg érvényes árlista alapján szolgáljuk ki. Az Indamedia Csoport 2022-ben számos sikert könyvelhetett el, jelentős fejlesztések zajlottak termék- és portfólió szinten egyaránt, emellett kiadványaink ebben az évben is kiemelkedően teljesítenek.
Fejlesztésekkel reagálunk a piaci helyzetre
Az elmúlt évek tudatos gazdálkodásának köszönhetően az Indamedia a gazdasági környezetben tapasztalható nehézségek ellenére is folyamatos fejlesztéseket és bővítéseket hajt végre. Új projektek indítása mellett a cégcsoport kiadvány-portfóliója újabb fontos tartalmi egységgel: a We Love Budapest és a We Love Balaton portálokkal bővült.
Kiadványaink az élmezőnyben
Az Indamedia portfóliójába tartozó online kiadványok ebben az évben is biztos pontot jelentettek az olvasók számára. Az új podcastekkel és videós formátumokkal is bővülő tartalmi kínálat népszerűségét a látogatottsági adatok is jól jelzik. Az Index továbbra is tartja vezető pozícióját a nagy hírportálok között. Az idei év is bizonyította, hogy ha fontos belföldi vagy nemzetközi eseményről van szó, az Index az első számú tájékozódási pont, és rendre nyeri a hírversenyt a főbb kereskedelmi célcsoportokban.
Női portfóliónk is kimagasló teljesítményt könyvelhet el: a Femina magabiztosan tartja vezető pozícióját a női tematikájú oldalak között, sőt, felveszi a versenyt a nagy hazai hírportálokkal is. A Femina Media prémium magazinja, a Dívány is kiugró eredményekkel büszkélkedhet. A január óta zajló tudatos tartalmi építkezés meghozta a sikert: az oldal sorra múlta felül saját látogatottsági rekordjait, ráadásul októberben all time rekordot döntött, és fennállásának legerősebb napját hozta.
Termékfejlesztés és hirdetéskiszolgálás
Az online médiapiac meghatározó szereplőjeként az Indamedia Sales számára különösen fontos, hogy reagáljon a piaci igényekre és innovatív, előremutató hirdetési megoldásokat kínáljon. Ennek köszönhetően ügyfeleink számára nemcsak hirdetési felületet, hanem hatékony célcsoport-elérést is biztosítunk. Ez a jövőben sem lesz másként: célunk, hogy ügyfeleink számára még több és új technológiákra épülő megoldásokat nyújtsunk.
Idén áprilisban indult el a Metrics ingyenes AV-analitikai platform, melyen az Indamedia-portfólió kiadványaira vonatkozó tematika-, lokalitás- és rovatszintű AV-inventory adatok érhetők el az elmúlt 28 napra, akár viselkedésalapú célcsoportadatokkal és platformbontással is. Partnereink tehát pontos képet kapnak arról, hogy az elérni kívánt célcsoport esetében milyen AV-mennyiséggel számolhatnak nálunk kampányuk tervezésekor.
Hirdetési megoldásainkról érdeklődjön Indamedia Sales kapcsolattartójánál vagy keressen minket a sales@indamedia.hu e-mail-címen! Kollégáink örömmel állnak rendelkezésre, és segítik Önöket a kampánycélok maximális elérésében.