Hogyan tegyed egyedivé online display hirdetéseidet?
Egy kampány megtervezésekor alapvető szempont, hogy az elérni kívánt célcsoporthoz leginkább illeszkedő felületet válasszuk. Ha mindez párosul a megfelelő display eszköz használatával, olyan látványos megoldások születhetnek, amelyek nagyban növelik a hatékonyságot. Tökéletes példa erre a Viasat csatornák rebranding kampánya, amely a Port.hu TV rovatán futott egy igazán figyelemfelkeltő megjelenéssel.
Az Indamedia Sales display kínálatában szereplő csatorna szponzoráció egy olyan figyelemfelkeltő hirdetési forma, amely a Port.hu leglátogatottabb rovata, a TV nyitóoldalán érhető el. Kiváló megoldás azon hirdetők számára, akik a TV műsorokat böngésző fogyasztókat szeretnék megcélozni. A látványos hirdetés a regisztrált és az oldalra látogató felhasználók számára egyaránt megjelenik.
„A Port.hu TV rovaton elérhető csatorna szponzoráció nagyon jó lehetőséget biztosított arra, hogy saját branded vizuállal jelenjünk meg az oldalon. Ennek köszönhetően kiemelt formában kaptunk helyet a nagy nézettségű csatornák környezetében, ezzel is növelve a rebrandingelt saját csatornáink ismertségét” – mondta el Bartus Szilvia, az Antenna Entertainment marketing igazgatója.
Az Antenna Group magyarországi portfóliójába tartozó Sony Max és Sony Movie Channel március 24-től Viasat2 és Viasat Film néven van jelen a piacon. A csatornák rebrandingjéhez kapcsolódó hirdetések április 4. és 10. között futottak a Port.hu-n. A kampány első részében a Viasat2, majd ezt követően a Viasat Film csatorna promóciója futott a csatorna szponzoráció kiemelt helyén. A hirdetések összesen 377 734 alkalommal jelentek meg a Port leglátogatottabb rovatában több mint 70 ezer elérést generálva.
A csatorna szponzoráció egy látványos megoldás, amellyel a hirdető a Port.hu TV rovatának nyitóoldalán, a televíziós csatornák között jelenik meg. A szponzorált csatorna mindenki számára látható: a nem regisztrált internetezőknek negyedik csatornaként jelenik meg, míg a belépett felhasználóknál kedvenc csatornáik után kap helyet. Tökéletes választás azoknak a hirdetőknek, akik a TV műsorok iránt érdeklődő közönséget szeretnék megszólítani, így például TV csatornáknak, streaming szolgáltatóknak, de remekül segíti a televíziózáshoz vagy mozizáshoz kapcsolódó termékek, akár kiemelt sportesemények, ünnepi tartalmak reklámozását is.