Egymásra épülő, komplex megjelenésekkel futott a hónap kampánya

2023-03-21

Látványos szponzorációs megoldás és egy mesterséges intelligencia által írt mese – a Sió ezzel az izgalmas kombinációval erősítette Vitatigris márkáját. Az eredmény egy igazán figyelemfelkeltő kampány lett, amely februárban elnyerte a Display First Awardot.

A márkaépítésben- és erősítésben megkerülhetetlen szerepet játszanak az online display-eszközök. Hogy ez mennyire így van, arra tökéletes példa a Sió kampánya. Úgy választották ki és ötvözték a kínálatunkban elérhető hirdetési megoldásokat, hogy azok a lehető leghatékonyabban támogassák az előzetesen kitűzött kampánycélokat. A végeredmény ráadásul megjelenésében és tartalmában is igazán különleges lett.

Célok, időzítés és az ideális formátum

A Sió kampányának elsődleges célja az volt, hogy építse a megújult Vitatigris márkát, és hozzá kapcsolódóan növelje a karakterek ismertségét a fogyasztók körében. Elsősorban a 25-49 ABC státuszú, kisgyermeket nevelő nőket szerették volna megszólítani, akik számára fontos az egészséges táplálkozás. A stratégiát tekintve a Sió egy komplex és integrált szponzorációs együttműködésben gondolkodott.

Portfóliónk kiadványai közül a célcsoport eléréséhez piacvezető női site-unkat, a Feminát és prémium magazinunkat, a Díványt választották a kampányhoz. A márka megjelenéseivel az előbbi esetében a Gyerek, utóbbinál pedig a Szülőség rovaton találkozhattak az olvasók. A kampány törzsét az erőteljes jelenlétet biztosító kapu szponzoráció adta, amely fullscreen jelenik meg a tartalom körül az adott kiadvány választott rovatán.

A Sió látványos kapu szponzoráció megjelenése a FeminánAmikor a natív beveti a Chat GPT-t

A fenti kampánycélok közül a Vitatigris karaktereinek népszerűsítését a rovatszponzoráció megjelenés napján egy Femina natív cikkel is megerősítették. Az egyedi grafikákkal illusztrált cikkben content csapatunk izgalmas vállalkozásba fogott: bemutatták, milyen egy mesterséges intelligencia által írt mese. Ehhez a kísérlethez a ChatGPT-t tették próbára, és így született meg a Vitatigrisek kalandos története.

Grafika: Dialogue Creatives

A natív hirdetés egy fizetett partneri együttműködés, amely a márkaépítés egyik meghatározó eszköze. Az Indamedia Sales natív termékei olyan cikkek, videók vagy egyéb kreatív tartalmak, amelyek organikusan illeszkednek a médiaportfólióba tartozó kiadványok szerkesztői sajátosságaihoz, nyelvezetéhez és tematikájához, ugyanakkor segítik a megrendelő kommunikációs céljait is, hiszen tartalmazzák a számukra kiemelten fontos üzeneteket, elemeket. A natív hirdetések egyszerre képesek az olvasók és a megbízók számára egyaránt értékes és érdekes tartalmakat biztosítani. A minőségi tartalom pedig új szintre emelheti egy-egy márka kommunikációját.

Borítóképen balról: Zavarkó János media planner (Wavemaker Hungary), Szász-Bognár Emese kommunikációs és média manager (SIÓ-Eckes), Horváth Regina junior brand manager (SIÓ-Eckes), Pálfi Dávid értékesítési vezető (Indamedia Sales) és Bereczki Renáta account manager (Indamedia Sales)

Hirdetnék