Natív kampányával lépett be az E.ON a DFA-díjazottak sorába

2023-07-20

A hónap kampányának járó elismerést júniusban az E.ON Hungáriának ítéltük oda. A vállalatcsoport egy négyrészes natív sorozattal népszerűsítette a hőszivattyúk napjainkban kurrens témakörét.

A natív együttműködés mint tartalmi kommunikációs eszköz számos formátumot és lehetőséget biztosít az ügyfelek számára, hogy a felhasználók felé, illetve velük kommunikáljanak. Ügyfelünk, az E.ON ezt hatékonyan ki is aknázta kampányában, melynek stratégiai kialakítását ügynökségi oldalról a Publicis Groupe Hungary támogatta.

„Az E.ON komplex tartalmi kampánya tökéletes példa arra, hogy az interaktív és edukatív elemek hatékonyan egészítik ki egymást a kommunikációban. Az időbeli kiterjedés, a fókuszált tematika és annak időszerűsége egy komoly olvasottságot és felhasználói bevonódást eredményező kampányban öltött testet, büszkék vagyunk arra, hogy az E.ON-nal közösen valósíthattuk meg” – fogalmazott Gáspár Balázs, az Indamedia Sales értékesítési vezetője.

Hirdető: E.ON Hungária Zrt.

Ügynökség: Publicis Groupe Hungary

Kampány: E.ON Hőszivattyú

Kampányidőszak. 2023. június-július

„A négyrészes natív kommunikáció első felvonásában egy kérdőív segítségével kérdeztük az Index olvasóit otthonaikkal kapcsolatos körülményeikről, hogy kiderítsük, felkészültek-e a hőszivattyú telepítésére. A kérdőívvel organikusan tudjuk bevonni az olvasóközönséget, válaszaik ráadásul újságírói szempontból is érdekes adatként élnek tovább a kérdőívhez tartozó kiértékelő cikkben, amelyben értelmezzük is az eredményeket. A kérdőív és a kiértékelő cikk jól keretezi a tartalmi kommunikáció edukatív elemeit, amely a hőszivattyú telepítésének praktikus anyagi- és technológiai vonatkozású kérdéseit dolgozza fel, valamint egy szakértői anyagot, amelyben az E.ON termékmenedzserével, Tatai Krisztiánnal világítunk rá a hőszivattyú-beszerelés legfontosabb kérdéseire. Valamennyi cikk esetében fontos volt, hogy konkrét, praktikus információk révén valódi segítséget nyújtsunk olvasóinknak, akár több millió forint megtakarítást is lehetővé téve a számukra” – mondta Balázs Attila, a natív csapat szakmai vezetője.

A négy elemet számláló, jellegében is különböző eszközöket használó kommunikáció során lehetőség nyílt arra, hogy egy-egy témát fókuszált módon, ugyanakkor frissen mutassunk be. Natív csapatunk is így gondolkodott, amikor megalkotta a kampány során használt tartalmi kompozíciót; a közönség bevonása mellett tisztán edukatív, klasszikus szakértői riport és elemzés helyet kapott a natív kommunikációban. 

„Természetesen egy ilyen szintű komplex tartalmi kampány megvalósítása nem pusztán újságírói és szerkesztői bravúr. A háttérmunka, anyaggyűjtés, illetve az elkészült anyagok egyeztetése jelentős része volt a munkának. A natív anyagok sajátossága, hogy ügyfeleink részéről is nagyobb bevonódást igényelnek, ugyanakkor ez biztosítja azt is, hogy a cikkekben megjelenő üzenetrendszer és kommunikációs agenda márkaszempontból magas autenticitást eredményez. Natív csapatunk éppen ezért külön figyelmet fordított arra, hogy a projektmenedzser, valamint az írói gárda állandó legyen a projekt során” – tette hozzá Balázs Attila.

Borítóképen (balról): Szabó Dániel Digital Marketing Team Lead (E.ON Hungária) és Tomcsik Márton account manager (Indamedia Sales)

Hirdetnék