A Bonduelle kampánya a Display First Award 2024 első negyedévének díjazottja
Február 10. a hüvelyesek nemzetközi világnapja. Ebből az alkalomból indított a Bonduelle 2024 februárban egy nagyobb kampányt az Indamedia felületein. A kampány célja a fogyasztók edukációja volt a hüvelyesek táplálkozásban betöltött jelentős szerepéről.
Hirdetőnk kiaknázta online gasztromagazinunk, a Sóbors egyre növekvő népszerűségét: a magazin olvasottsága 2023-ban másfélszeresére nőtt az előző évihez képest, és egész évben a top három leglátogatottabb gasztrooldal között szerepelt.
A kampányban a Sóborssal való szerkesztőségi együttműködésé volt a főszerep. Egy olyan alapanyagból kértek receptet, ami kevésbé ismert, de rendkívül jó élettani hatással rendelkezik. A fehérbab nagyon tápláló, kalóriában szegény, jelentős mennyiségű folsavat, vasat, és rostot tartalmaz.
A natív együttműködés mellett számottevő display megjelenéssel is támogatták színvonalas kampányukat: a mobil rich media megoldásokat részesítették előnyben, ahol több kreatívot tudnak megmutatni és az átlaghoz képest jobb átkattintási arányt hoznak.
“2024 első negyedévében a Bonduelle Central Europe Kft.-nek ítéltük oda a díjat. Minden év február 10-én van a hüvelyesek világnapja amely keretén belül az ügyfél szerette volna edukálni a fogyasztókat a hüvelyesek jelentős szerepéről. Ennek az elmélyítése érdekében szerkesztőségi együttműködés volt a fő irányvonal, amit kiegészített display elemekkel is.” - mondta el Bereczki Renáta, az Indamedia Sales Kft. ügyfélmenedzsere.
Hirdető: Bonduelle Central Europe Kft.
Ügynökség: Wavemaker Hungary Kft
Kampány: Hüvelyesek világnapja
Kampányidőszak: 2024. február
Gratulálunk ügyfelünknek díjazott kampányához, köszönjük a közös munkát és a bizalmat!
Hirdetési megoldásainkról érdeklődjön Indamedia Sales kapcsolattartójánál vagy keressen minket a sales@indamedia.hu email-címen! Kollégáink örömmel állnak rendelkezésre, és segítik Önöket a kampánycélok maximális elérésében.