Már száz kampányban bizonyított idén az IndaSpot
50 hét alatt 100 látványos kampány az Indamedia portfólióján – ez az IndaSpot idei mérlege. Büszkék vagyunk rá, hogy saját fejlesztésű hirdetési formátumunk ennyi sikeres kampányhoz járult hozzá 2022-ben is!
Az online reklámblokként működő IndaSpot az Indamedia Sales egyedülálló innovációja, amelyet kifejezetten a digitális térre fejlesztettünk. Legnagyobb erőssége, hogy látványos megjelenést biztosít a videószpot alapú hirdetéseknek.
Az IndaSpot az Indamedia teljes portfólióján, adott idősávokban egyszerre jelenik meg az aktív ablakokon, egy teljes képernyőt kitöltő layer formájában. Ezzel a megoldással 100 százalékos láthatóságot tudunk biztosítani a videós hirdetéseknek. Nagy előnye, hogy rugalmasan használható, hiszen a hirdetések a kampány alatt is cserélhetők felár nélkül!
2022-ben többek között az OTP Bank, az HBO, a TESCO, a Walt Disney, a Heineken Hungária és a Sandoz is IndaSpottal támogatta kampánya sikerességét. És, hogy ki volt a bűvös századik? Büszkén osztjuk meg, hogy a Nespresso videós hirdetései futottak a 100. IndaSpot kampányban. Köszönjük ügyfeleink bizalmát, reméljük, hogy a jövőben is segíthetjük őket céljaik elérésében!
Az IndaSpot mára igazi slágerterméknek számít. Bevezetésével új fejezetet nyitottunk a videós online hirdetések piacán 2021. júniusában; az azóta eltelt másfél év eredményei bizonyítják ügyfeleink elégedettségét, hiszen egyre többen és többször választják kampányaikhoz ezt a formátumot.