Nem lehet nem észrevenni – ez az IndaSpot!
Ahhoz, hogy a hirdetések célba érjenek, igazán ütős megoldásokra van szükség. Az Indamedia Sales saját fejlesztésű terméke, az IndaSpot látványos és egyedülálló megjelenést biztosít a videószpot alapú hirdetéseknek. A mára igazi slágerterméknek számító IndaSpot nemrég a PM Digital Provident kampányában mutatta meg, hogy nem érdemes kihagyni a kampánytervekből.
A Provident egy 15 másodperces reklámot választott az IndaSpotos megjelenéshez, amely június 20. és 26. között futott az Indamedia Sales portfóliójába tartozó kiadványokon. A figyelemfelkeltő és látványos hirdetéssel desktopon és mobilon egyaránt lehetett találkozni.
Hirdető: Provident Pénzügyi Zrt.
Kampány: Nyári Varázs Kölcsön IndaSpot kampány
Médiaügynökség: PM Digital Kft.
Az online reklámblokként működő IndaSpot az Indamedia Sales egyedülálló innovációja, amelyet 2021 májusában vezettünk be a piacra. A nemrég az egyéves születésnapját ünneplő hirdetési megoldásunk rövid idő alatt az egyik slágertermékünkké vált. Számos előnye közül az egyik legnagyobb erőssége, hogy kifejezetten látványos és egyedülálló megjelenést biztosít a videószpotoknak. Az igényes, magas felbontású lejátszás mellett ne feledkezzünk el arról sem, hogy rugalmasan használható, a kampány alatt is cserélhetők a hirdetések felár nélkül!
Az IndaSpot láthatóságának titka
Az IndaSpot az Indamedia teljes portfólióján, adott idősávokban egyszerre jelenik meg az aktív ablakokon, egy teljes képernyőt kitöltő layer formájában. Ezzel a megoldással 100 százalékos láthatóságot tudunk biztosítani a videós hirdetéseknek. Az IndaSpotot egyre több ügyfelünk választja, sőt,szívesen használják újra következő kampányaikhoz is.
Köszönjük partnereinknek a bizalmat, gratulálunk az elért eredményekhez!