2024 is bővelkedett izgalmas natív együttműködésekben
Az év végéhez közeledve különleges pillanat visszatekinteni és összegezni az elmúlt esztendő eredményeit, tanulságait. Igaz ez a natív hirdetések világára is, ahol minden kampány mögött egyedi történetek és kiemelten kreatív megoldások rejlenek.
2024 újabb mérföldkő volt a natív csapat számára, tele izgalmas tartalmi együttműködésekkel. Ezek között akadtak stabil partneri kapcsolatok és új kampányok is – csupa olyan projektek, amelyek megmutatták, hogy a minőségi tartalom mekkora hozzáadott értéket képviselhet egy-egy márka kommunikációjában.
Japántól Montanáig
Látványvilágban így összegeznénk az évünket: februárban a Disney+ Magyarország megbízásából a feudális Japánba repítettük olvasóinkat A sógunhoz készített longform anyagunkkal. Másik emlékezetes longformunk a SkyShowTime megbízásából Taylor Sheridan filmes világát mutatta be, akinek olyan sorozatok köszönhetők, mint a Yellowstone, a Lioness vagy a Tulsa királya. Előbbi cikkünk több mint 35 ezer, míg utóbbi több mint 45 ezer leütést generált.
Kamera, fény, csapó!
A natív együttműködések nem csupán klasszikus újságírói eszközöket használnak, hanem videókat és kisfilmeket is – és mi az Indamediánál imádunk ilyen kreatív megvalósításokkal foglalkozni! Idén Linczényi Márkóval ellátogattunk az ELTE Természettudományi Tanszékére, hogy az égés folyamatát kísérletek segítségével mutassuk be; májusban Visegrádon exkluzív anyagot forgathattunk egy régészeti ásatáson, nemrégiben pedig Boldogkő várát is meglátogattuk. Többek mellett a Tesco Magyarország számára egész évben készítettünk izgalmas videós tartalmakat.
Társadalmi témák és edukáció
A Tesco hosszú távú együttműködése idén is folytatódott, ahol olyan fontos társadalmi kérdésekre hívtuk fel a figyelmet, mint a fogyatékkal élők helyzete, az élelmiszerpazarlás vagy a menstruációs szegénység. Ezen kívül a legújabb vevőbarát szolgáltatásokat is bemutattuk olvasóinknak.
Jó úton járunk
A Suzuki Magyarország idén is nagy bizalmat szavazott nekünk, számos cikket, mozgó és állóképes összeállítást készítettünk közösen, amikkel az Indexen, a Feminán, a Totalcaron és az Economx-en találkozhattak olvasóink. Emellett a Ford számára is izgalmas projekteken dolgoztunk, például a Ford Transit Courier terhelhetőségét próbáltuk ki.
Játszva tanulni a legjobb
Ügyfeleink kedvelik a natív termékeinket, mert azok látványosan és érthetően mutatják be a legbonyolultabb folyamatokat is. Kiváló példa erre a 4iG számára készített cikkünk, amelyben a SimCity című videojáték segítségével magyaráztuk el az okos város működését.
Elektrifikáció
A fenntarthatóság és a környezetvédelem egyre fontosabb szerepet kap, és az E.ON-nal való hosszú múltra visszatekintő együttműködésünk egyik fontos része az edukáció, aminek során mindig könnyen értelmezhető és bárki által hasznosítható, konkrét példákat is bemutató tartalmakat készítettünk. Az év végén pedig még minket is megleptek legújabb szolgáltatásukkal, ugyanis új szereplőként beléptek a flottaszolgáltatási piacra is.
A visszatekintés után az Indamedia natív szakemberei már izgatottan várják a 2025-ös év új történeteit és projektjeit – úgy tűnik, lesz ezekből bőséggel! A jövőben is igyekszünk olyan kampányokat készíteni, amelyek nemcsak elérik, hanem hatással is vannak az olvasókra, és mindeközben aktívan hozzájárulnak partnereink kommunikációs céljaihoz.