A Sóbors az Indamedia csoport női portfóliójának legfiatalabb tagja. Az online gasztromagazin 2018-as indulása óta dinamikusan fejlődik, az oldal az elmúlt 2 évben megduplázta látogatottságát, és mobileszközön is kiemelkedő eredményeket ér el. A kiadvány AB státuszú elérése kimagasló, minden harmadik olvasó a prémium közönséghez tartozik. A Sóbors a húsvéti és karácsonyi időszakban kiugróan népszerű, az ünnepi szezonban sorra dönti a látogatottsági rekordokat.
A gasztroportál hitvallása az örömfőzés, színvonalas tartalmainak köszönhetően mára stabil látogatói bázist épített ki. A Sóbors a minőségi gasztronómia iránt érdeklődő közönséget szólítja meg. Azokat az olvasókat, akik örömüket lelik a főzésben, keresik a hiteles tapasztalatokat, fontos számukra az egészséges életmód, szívesen próbálnak ki új dolgokat, szeretnek recepteket böngészni, és erre előszeretettel használják a közösségi médiát.
A Sóbors népszerűségének titka, hogy megjelenésében és tartalmában egyaránt rendkívül nívós kiadvány. Minőségi cikkeit szakújságírók készítik, az oldalon megbízható, kipróbált receptek közül lehet válogatni, amelyeket látványos, saját fotók illusztrálnak. A gasztrosite kínálata sokszínű: a hagyományos receptektől kezdve a konyhatechnológiai trükkökön, praktikus információkon át a mentes ételekig terjed a paletta. Az online magazin követi a trendeket is, egyre nagyobb hangsúlyt kapnak az ételintoleranciával, maradék-felhasználással és a tudatos fogyasztással foglalkozó írások.