Ziegler Gábor: Elérés alapú kampányokban az online a tévé versenytársává vált

2020-07-01

lead_800x450.jpg

Ziegler Gábor az Indamédia csoport vezérigazgatója elmondta, hogy mit gondol  az online és a tévés hirdetésekről, a válság utáni piaci helyzetről is nyilatkozott, de a hobbijairól is mondott pár szót. 

Szerinted mi az előnye az online hirdetéseknek a tévés szpotokkal szemben? 

Sokkal gyorsabban tudsz elérést építeni online, sőt, a kampányok kezdeti szakaszában, sokkal előbb lehet érzékelni az eredmények hozamait. Későbbi szakaszában pedig a hirdetéseket érdeklődési körre és demográfiai adatokra szűkítve is pontosabban lehet targetálni, tehát nagy hatékonysággal tudod elérni azt a célcsoportot, akit valóban meg akarsz szólítani.

Hogy látod, hogyan hatott a vírus a hirdetőkre? 

A veszélyhelyzet lecsengésével azt látni, hogy a direkt vásárlások sokkal gyorsabban épülnek vissza, ráadásul jóval magasabb szintre érkeznek meg a vírus előtti pozíciójukhoz képest. A válság másik hatása, hogy a nagy piaci szereplők még nagyobb piaci részesedést fognak szerezni.

Milyen lehetőségek vannak még az online hirdetésekben?

Mindig lehet újat mondani. Ha a display kampányokat nézzük, akkor azt látjuk, hogy elérés alapú kampányokban az online  a tévé versenytársává vált. Ez évekkel ezelőtt nagyon nem így volt.
A nagy online display szereplők már fel tudják venni a versenyt a tévés szolgáltatókkal, sőt, az esetek jelentős részében még jobb eredményeket is tudnak felmutatni.

Amikor nem a display hirdetések körül járnak a gondolataid, akkor mivel töltöd a szabadidődet?

Végtelen mennyiségű időt el lehet tölteni különböző hobbikkal, nekem a családi időtöltésen túl a LEGO-zás az egyik ilyen szenvedélyem. Nem tudom megunni, bevallom, nagy gyűjtő vagyok. A másik pedig a kutyatenyésztés, ami szintén sok időt és erőforrást elvisz, de minden belefektetett energiát megér.

Hirdetnék