Vitték, mint a cukrot
Régóta mondjuk, hogy az Index-olvasó nem az a típus, aki egy végigdolgozott nap végén hazaaraszol a bedugult kör-, fő-, és mellékutakon, és a családja körében elköltött tápláló, ám egészséges vacsorája után kényelmes dolgozószobája nyugalmában asztali számítógépén lapozgatja kedvenc internetes újságját.
Az Index-olvasó friss hírekkel reggelizik, ma is tanul valamit a buszon, napirajzzal szórakoztatja a kollégáit a teakonyhában, autós teszteket nézeget a dugóban, és stikában frissíti a Bajnokok Ligája percről-percrét az Operában. Ennyire ijesztően sokat azért persze nem tudunk az olvasóinkról, de azt igen, hogy harmaduk mobil eszközről olvas minket. Ahol a gyors hírek, feltárt tények, és karcos vélemények mellett, de inkább közibük ékelődve csodaszép, színes, faltól-falig bannerek hirdetik egy szebb, boldogabb jövő reményét most alacsony THM mellett, ajándék klímával, nagyobb kólával, vasárnap is nyitva.
Régóta mondjuk, hogy mobilon hirdetni legalább annyira hasznos és fontos, mint fókuszcsoportnak libamáj-terrine-es kanapét kínálni a kávészünetben, vagy megnyerni egy világhírű lábteniszezőt egy termékfotózáshoz.
Kollégáink a médiaügynökségeknél régóta tudják ezt, tervezők sikkantanak fel boldogan a post-buy adatok láttán, accountok suhannak magabiztos mosollyal ügyfélprezentációkra, és marketing főosztályvezetők dőlnek hátra elégedetten szinkronmechanikás forgószékükben a kampányeredmények láttán.
Hirdetőink zöme viszont még nem élte át azt az endorfinlöketet, amit egy tapogatni valóan szép saját hirdetés okoz egy mobil displayen. Így a sóvárgást sem ismeri, ahogy az első kampány után újabbat és újabbat kíván.
Nekik találtuk ki a Kóstoltatás Napját!
A zártkörű akcióban pimaszul olcsón adtunk jó sok megjelenést. Nem tagadjuk, kapudrogként kínáltuk a mobil AV-t. A függőségekre nyitott érdeklődőket önálló microsite-on győzködtük arról, mennyire jó lesz nekik, ha rákapnak az ajánlatra.
Ritka az olyan, aki nem látott még mobilbannert, de a csapatépítőn készült quadozós fotó, vagy bármelyik mobilos kép sokkal viccesebb egy hirdetésben. Ezért arra bíztattuk hirdetőinket, hogy szúrjanak be bármilyen képet egy Index-cikk testébe, nézzék meg, hogyan mutat böngészőben és az Index appban.
A próbálgatás, nézegetés csak a kezdet volt, a nagy nap szeptember 9-én jött el, amikor az élményre sóvárgó hirdetők online rendelhettek annyi adag AV-t, amennyi beléjük, és büdzséjükbe fért. Gondoltunk persze a későn ébredőkre, a habozókra, és a határidő-tologatókra, ezért az online megrendelés lehetőségét meghosszabbítottuk szeptember 11-én délig.
Az akcióban rendelt csomagokat azon sebtiben már a hétvégén kiszolgáltuk, így a hirdetők szinte azonnal gyönyörködhettek abban, hogy tele van velük a mobil Index.
Tele is volt, 2 nap alatt 32 kóstoló-csomagot szolgáltunk ki mobilkiadványainkon, 3.2 millió AV teljesült, átlagosan 0.51% átkattintási aránnyal (forrás: Adverticum Adserver NG).
Egyszer volt Óbudán bannervásár, gondolja most ön, de ez egyátalán nincs így. Mobil kiadványainkat bármikor kipróbálhatja, keresse kapcsolattartóját, vagy írjon nekünk.