Vissza a jövőbe nap Indexen
Előző posztunkban már beszámoltunk róla, hogy okt. 21-én (amikor is Marty McFly és a doki megérkeznek a múltból a jövőbe) Vissza a jövőbe napot tartottunk Indexen, a film 30. évfordulójának alkalmából.
Az Index egyedi címlap dizájnt készített, amit itt tekinthet vissza. A címlapon a Vissza a jövőbe nap támogatója, a Telekom is egyedi szponzorelemmel jelent meg.
Indexen és Totalcaron összesen 9 szerkesztőségi anyag született, melyek összesen 340.000 oldalletöltést értek el. A cikkeken felül 2 videó is készült, melyeket összesen 65.000 alkalommal indítottak el. A desktop cikkekben a Telekom roadblock formátummal jelent meg, míg mobilweben egy logó jelezte a Telekom támogatását.
Köszönjük a Magyar Telekom Nyrt. és az MEC Hungary Kft. együttműködését.
(Forrás: Index, Totalcar, Indavideo belső statisztika)
Mi a natív hirdetés?
Szerkesztőségi tartalomhoz természetesen (azaz natív módon) illeszkedő hirdetési megoldás. Sok formája lehet a brandelt videótól a támogatott tematikus mellékleten keresztül egészen egy cikksorozatig, amely segíti a hirdető kommunikációs céljait, de önálló tartalomként is megállja a helyét. A natív kampány előnyei: kreatív lehetőségek, nagyobb fogyasztói bevonódás, jobban rögzülő üzenetek, prémium hirdetési környezet. A natív megoldások kizárólag szerkesztőségi jóváhagyással jelenhetnek meg.