Újszerű tartalmi együttműködés a Totalcaron
Egyedi megjelenésekkel és tartalmi megoldásokkal futott az RTL Klub új sorozata, a Hotel Margaret bevezető kampánya a Totalcaron. A televíziós produkció autós influenszer karaktere cikkek társszerzőjeként, az Égéstér című podcastben, valamint a népszerű autós kiadvány egyik tesztvideójában is felbukkant.
A sorozatban szereplő Cargirl változatos tartalmi megoldásokkal, az autós portál különböző platformjain jelent meg. A karaktert megszemélyesítő színésznő, Staub Viki, a Totalcar segítségével belekóstolt az autós újságírás kulisszatitkaiba. Cargirl nem csak a szerkesztőség életébe pillantott be, írásaival és videóival is találkozhattak az olvasók az oldalon.
A Totalcar weboldalán, YouTube csatornáján, Facebook- és Instagram bejegyezéseiben, valamint podcast adásában is kiemelt érdeklődés övezte az együttműködéshez kapcsolódó tartalmakat. Az RTL Klub krimisorozatának autós influenszerével készített cikkek összesen 76 ezer oldalletöltést generáltak az online autós magazinban. A social felületeken mintegy 424 ezer felhasználóhoz jutottak el a róla szóló posztok.
A különleges együttműködésnek köszönhetően nem csupán a Totalcar cikkeiben találkozhattunk Staub Vikivel. Az Égéstérben például arról beszélgettek a színésznővel, hogy hogyan születik meg egy autós influenszer karaktere. A podcast adást 22 ezren hallgatták meg, míg már 61 ezer megtekintés felett jár a Totalcar YouTube csatornáján az a videó, amelyben Cargirl egy sportautót tesztel Sturcz Antival, a Totalcar műsorvezetőjével.
“Izgalmas kihívás volt egy fiktív karaktert behozni a Totalcar világába, ráadásul az volt a célunk, hogy minden platformunkon megmutassuk az olvasóinknak Cargirlt. A Totalcar ugyanis nem csak egy autós portál, sokan vannak, akik nem is a honlapon keresztül fogyasztják a tartalmainkat, hanem például a Youtube csatornánkon, az Égéstér podcastunkon keresztül, vagy épp a Facebookon. A Hotel Margaret kampány teret adott az ebben rejlő lehetőségek bemutatására. A szerepet alakító Staub Vikivel pár mondat után megtaláltuk a közös hangot, az RX-7 - RX-8 összehasonlító teszt után többen is jelezték, hogy szívesen látnák Vikit a jövőben is a TC felületein. Ez számunkra is jó visszacsatolás arra, hogy értékes, szórakoztató tartalmat készítettünk az RTL Hotel Margaret kampány keretein belül.” - mondta el Perkó Rudolf, a Totalcar ügyvezetője.