Újabb siker a Díványnál
Nyári kimagasló teljesítményét is felülmúlva újabb sikert könyvelhetett el a Dívány. Az Indamedia prémium online magazinja megdöntötte idei látogatottsági rekordját, a hivatalos közönségmérés adatai szerint több mint 246 700 olvasó kereste fel az oldalt szeptember 27-én.
Az idei év fejlesztései és tudatos tartalmi építkezése meghozta gyümölcsét a Dívány számára. Valódi magazin élményt nyújtó minőségi cikkeinek és változatos kínálatának köszönhetően folyamatosan növeli látogatottságát, és egyre népszerűbb az olvasók körében. Az adatokat vizsgálva jól látszik, hogy a Dívány sorra dönti meg idei látogatottsági rekordjait.
A Dívány főszerkesztői feladatait január 1-től ellátó Reiber Gabriella a magazin sikerének titkáról úgy fogalmazott: „A Dívány csapata a tartalomfogyasztási szokások és médiapiaci változások folyamatos elemzésével napról napra képes a fejlődésre, a megváltozott körülményekhez való alkalmazkodásra. Rendkívüli erőfeszítéseket teszünk annak érdekében, hogy még jobbak legyünk. A szakmai tudáson és képességeken felül az a lelkesedés viszi előre a Díványt, amellyel a csapat tagjai egymást is motiválják és inspirálják.”
Az online magazin kínálatának sokszínűségét is jól jellemzi, hogy melyik írásokat szerették a legjobban az olvasók az év leglátogatottabb napján. A legnépszerűbb cikk a vastüdő történetét dolgozta fel, erre több mint 61 ezren kattintottak. Több mint 44 ezer netezőt vonzott a téma, hogy vajon mi állhat a hátterében, amikor furcsa foltokat látunk. A legjobb gyulladáscsökkentő ital jótékony hatásaira is sokan voltak kíváncsiak: 43 ezernél is többen olvasták az erről szóló cikket.