Új vezetőkkel erősít az Economx
Új vezetőket nevezett ki az Economx prémium gazdasági site élére az Indamedia. Ügyvezetőként a jövőben Tamasi Szilvia felel a kiadványért, a főszerkesztői pozícióba Ilku Miklós érkezik.
Az Indamedia csoport gazdasági magazinja, az Economx azzal vált a szegmens meghatározó kiadványává, hogy professzionális szakújságírói gárdájával közérthető formában számol be a terület legfontosabb hazai és nemzetközi trendjeiről, aktuális történéseiről. A brandhez olyan rangos üzleti konferenciák is kapcsolódnak, mint az AI Summit, Money Talks és a Macronomx Meetup.
A további dinamikus fejlődés támogatására az Indamedia most kiemelkedő vezetői tapasztalattal rendelkező szakembereket nevezett ki a kiadvány élére: az ECNMX Kiadó Kft. ügyvezetői pozícióját Tamasi Szilvia, a magazin főszerkesztői székét Ilku Miklós foglalja el júniusban.
Tamasi Szilvia 2022 óta irányítja ügyvezetőként a We Love Budapest és Balaton oldalakat, és az ő nevéhez fűződik az Indamedia könyvkiadója, az Inda Press Kiadó felépítése is. A szakember közel tízéves vezetői tapasztalattal rendelkezik, a cégcsoporthoz érkezése előtt a MOL Limo marketingvezetőjeként és a Libri brandmenedzsereként dolgozott. Új pozíciójában – a We Love oldalak és az Inda Press mellett – az Economx brand további erősítéséért, valamint a kiadó cég pénzügyi eredményéért fog felelni.
Ilku Miklós a Nemzeti Sport Online-nál kezdte pályafutását, később a Magyar Olimpiai Bizottságnál is dolgozott, majd 2020-tól az Index szerkesztőségét erősítette: kezdetben rovatvezetőként, aztán főszerkesztő-helyettesként vett részt a vezető hírportál munkájában. Az Index után a Sportal.hu főszerkesztője lett, a Ringier-től idén januárban távozott.
– A főszerkesztői pozícióra kiírt pályázat során olyan szakembert kerestünk, aki komoly tapasztalattal rendelkezik a szerkesztőségi munka terén, és hatékonyan tudja támogatni a márka frissítését. Azt gondolom, Ilku Miklóssal kiváló csapatot fogunk alkotni a jövőben – fogalmazott Tamasi Szilvia.
A két új vezető határozott célkitűzésekkel és stratégiai tervekkel érkezik a kiadványhoz, melyek között kiemelt helyen szerepel a célközönség bővítése a fiatal, tudatos olvasóréteg megszólításával, a tartalmi tematika szélesítése, az adatvezérelt és vizualizált újságírás erősítése, a mélyebb elemző anyagok arányának növelése, valamint egy gazdasági klub kialakítása és a már megkezdett rendezvényes vonal további fejlesztése.
– Fontos célunk, hogy mértékadó, szakmailag megbízható tartalmainkkal hosszú távon hivatkozási ponttá váljunk a magyar sajtóban – árulta el az új főszerkesztő.