Új ügyvezető Femina Média élén
Január elsejétől Somodi Hajnalka digitális kommunikációs szakember látja el a Femina Média ügyvezetői és főszerkesztői feladatait. Az ügyvezetői posztról leköszönő Burányi Róbert és a korábbi főszerkesztő, Rácz Brigitta az operatív vezetői feladatokat háttérmunkára cserélik, és továbbra is a cégcsoport közelében maradnak.
Rácz Brigitta csaknem 15 éve főszerkesztője a piacvezető női portálnak. Közreműködésével született meg a kezdetben kis elérésű site-ból egy teljes női portfólió. A Femina Média többségi tulajdonosaként a 2015-ös CEMP (új néven Indamedia) akvizíció után is maradt pozíciójában, részt vett a cég profiljának bővítésében, 2018-ban pedig kinevezték a cégcsoport teljes női portfóliójának igazgatójává.
Burányi Róbert 2009 óta vesz részt ügyvezetőként a Femina Média fejlesztésében, meghatározó szerepe van a cég gazdasági sikereinek elérésében. Ő vezette 2014-ben a későbbi Indamediával történő tárgyalásokat, majd 2015-ben menedzselte a felvásárlással kapcsolatos szerződéses folyamatokat. A Femina integrálását követően, 2015 júliusában kinevezték a Napi.hu ügyvezetőjének. Egyike azon szakembereknek, akik nevéhez fűződik a programmatic értékesítés cégcsoport szintű bevezetése.
Az új év változásokat hoz a Femina és a női portfólió életébe, januártól ugyanis a kiadványcsalád vezetése, Rácz Brigitta főszerkesztő és Burányi Róbert ügyvezető átadják a stafétát, mert mint mondják: az erős és a folyamatos lendülethez szükséges alapot megteremtették, de ezen felül is jót tehet a Feminának az új dinamika.
Az Indamedia vezetése úgy látta, hogy ezt az új dinamikát Somodi Hajnalka garantálhatja a Femina Média számára. A digitális kommunikációs szakember a Dialogue Creatives ügyvezetője, és már több mint egy éve dolgozik együtt a Feminával az új tartalmak digitális, kommunikációs és marketing támogatása kapcsán. Az új ügyvezető cégcsoporton belülről érkezik, a Dialogue ugyanis a Femina Médiához hasonlóan az Indamedia csoport tagja. A kinevezéssel Somodi Hajnalka korábbi pozíciója nem szűnik meg, továbbra is marad a kreatív ügynökség ügyvezetője.
Januártól a női portfolio-igazgatói szerepkör beleolvad a Femina ügyvezetői pozíciójába. Az új ügyvezető és egyben főszerkesztő mellett két főszerkesztő-helyettest is kineveznek. Egyikük, Fehér Ágnes, aki alapítása óta dolgozik a női magazinnál, szülési szabadságát követően csatlakozik ismét a kiadványhoz. A januártól munkába álló másik főszerkesztő-helyettes pedig Orbán Violetta, aki szintén oszlopos tagja a Feminának, 10 éve dolgozik a kiadványnál, jelenleg a Hazai sztár rovat vezetője.
„A tavaszi kampány a XXI. századi nőt helyezte középpontba, továbbra is ezen a vonalon szeretnénk haladni. Ahogy a női szerepek átalakultak, úgy a női tartalmak is. Egy piacvezető női portfólió esetében fontos, hogy a magazin jelleg megőrzése mellett valóban tájékoztasson és reagáljon ezekre a változásokra, valamint társadalmi kérdésekre is. Mindezt úgy, hogy attól ne sérüljön a lényeg, tehát hogy a kikapcsolódást, az énidőt is megtalálják nálunk az olvasók” – mondta a női portfólió jövőjéről Somodi Hajnalka.
Somodi Hajnalka
Digitális kommunikációs szakember. 2004-től az E-Ventures Kft. tulajdonában lévő Profession és Jobmonitor oldalak marketing vezetőjeként dolgozott, feladata volt az akkor még kisebb elérésű site-ok látogatottságának növelése. A cégnél töltött egy éve alatt vált a Profession piacvezető állásportállá. A Profession felvásárlását követően pályáját a T-Online cégcsoportnál folytatta, ahol termékmenedzserként a digitális szolgáltatások látogatottságának maximalizálásáért felelt. 2013-tól a Telekom cégcsoporthoz tartozó Origo Zrt. teljes online portfóliójának kommunikációs vezetőjévé nevezték ki, ahol a többi között a portfólióelemek márkastratégiájának tervezése tartozott hozzá. 2016-ban igazolt a Dialogue Creatives ügynökséghez, ahol account director, majd client service director pozíciókban dolgozott, 2021-től tölti be a Dialogue ügyvezetői pozícióját.
Rácz Brigitta és Burányi Róbert továbbra is a cég közelében maradnak: a leköszönő főszerkesztő tanácsadóként veszt részt a Femina Média portfóliójába tartozó kiadványok mindennapjaiban, az ügyvezető pedig a jövőben is folytatja a munkát az Indamedia programmatic csapatában.
Burányi Róbert egyben a Napi.hu ügyvezetői posztját is betölti, helyére egyelőre keresik a legmegfelelőbb szakembert (elsősorban cégcsoporton belül), aki folytatja azt az utat, amelyen a sikeres gazdasági hírportál eddig is haladt, és menedzseli a 2022-re tervezett fejlesztéseket.