Új témákkal, rovatokkal és egyedi tartalmakkal készül idén a We Love Budapest
Bő egy éve kerültek az Indamedia csoporthoz a We Love-oldalak, azóta számos újdonsággal és izgalmas tartalommal jelentkeztek az online kiadványok. 2024-et is friss tervekkel indította a We Love Budapest, ráadásul még egy all-time rekordot is sikerült felállítania már az év legelején.
2022 őszén került az Indamediához a We Love Budapest Kft., ezzel a cégcsoport portfóliója a We Love Budapest és a We Love Balaton portálokkal bővült. Az utóbbi tavaly ünnepelte 10 éves születésnapját, melynek apropóján nyáron Analógia nevet viselő, jubileumi kiállítássorozattal készültek, ahol az oldal állandó fotósának, Kőrösi Tamásnak az analóg technikával készült fotóit láthatta a nagyközönség.
A We Love Budapest számára is mozgalmasan telt a tavalyi év, márciusban elindította podcastsorozatát, a Pesten innen, Budán túlt, melyben különleges hangulatú városrészek mutatkoznak be, ismertebb és kevésbé ismert helyszínek, voltaképp a szerkesztők kedvencei, ahol maguk is szívesen sétálgatnak vagy merülnek el a helyi történelemben, történetekben. Az epizódokhoz egy összefoglaló és térképes sétaútvonal is készül online cikkek formájában, így a hallgatók az epizódok meghallgatása után bejárhatják a környékeket.
A tudatos tartalmi építkezés idén sem áll meg, új formátumokkal készül a városi útikalauz és ajánlómagazin. A folyamatos tartalomfejlesztés már az év elején újabb sikert hozott: a We Love Budapest az Indamedia-portfólió keretein belüli történetének leglátogatottabb napját könyvelhette el. Január 14-én 75 956 valós látogató (RU – Real Users) kereste fel a kiadványt, hogy megismerhesse Budapest különlegességeit, vagy böngésszen a kulturális események, gasztrohelyek és különleges helyszínek ajánlói között.
A We Love Budapest egyedisége többek között abban rejlik, hogy kiemelkedő programajánló oldalán tematikus válogatásokat is találhatnak az olvasók, például különböző kategóriákra, ünnepnapokra és hétvégékre kereshetnek. A szerkesztőség személyesen teszteli le az ajánlott helyeket, emellett saját képeket használnak, saját fotóscsapattal dolgoznak. Toplistáik összeállítása során odafigyelnek arra, hogy megfelelő alternatívákat tudjanak nyújtani minden olvasójuk számára.
Arról, hogy milyen szempontok érvényesülnek a tartalomfejlesztés során, a We Love Budapest ügyvezetőjét kérdeztük:
„A legfontosabb szempontok, hogy ismerjük és kiszolgáljuk az olvasói elvárásokat, és hitelesek maradjunk. Ténylegesen tesztelünk, utánajárunk minden általunk ajánlott programnak, helyszínnek vagy vendéglátóhelynek. Szeretnénk minél több embernek megmutatni, milyen csodálatos Budapest, például most indítottunk TikTok-csatornát a fiatalabb korosztály elérésére” – foglalta össze Tamasi Szilvia.
Mivel készül idén a We Love Budapest?
Az idei tervek között az olvasottsági számok további növelése, tartalmi oldalról pedig új témák feldolgozása és rovatok indítása szerepelnek.
Tamasi Szilvia a 2024-es tervekről elmondta: „Ebben az évben szeretnénk nyitni az agglomeráció felé, valamint kicsit mélyebb témákat is érinteni. Tervezünk egy print kiadványt és podcastünk, a Pesten innen, Budán túl folytatását is. Továbbá megújítjuk a térképes keresőnket, hogy személyre szabott ajánlatokat tudjunk adni olvasóinknak.”