Új formátumokkal indította az őszt a Femina
A tavaszi brandkampánya után most videós interjúsorozattal és podcasttel is színesíti tartalmait az online női magazin.
Az Indamedia portfóliójába tartozó Femina idén tavasszal egy nagy brandújító kampánnyal vezette be az „Énidő.Veled.” szlogent és az ehhez kapcsolódó arculati és tartalmi fejlesztéseket. Erre felfűzve márciusban egy 10+1 részes interjúsorozatot is indítottak, melyben Szily Nóra az ország meghatározó nőivel beszélgetett a 21. századi nőkről és nőiségről.
A tartalmi megújulást az olvasók is díjazták, hiszen az elmúlt egy évben a Femina megerősítette piacvezető pozícióját a női online magazinok között: tavaly szeptember óta a napi átlag olvasószám a Feminán 583 083, míg a konkurens kiadványon 459 406 volt.* Az olvasottságot tekintve is felvette a versenyt a legnagyobb híroldalakkal, az elmúlt egy évben állandó helyet követelve Magyarország öt legolvasottabb site-ja között.
Ősszel sincs megállás
Egy kis nyári szünet után most újra találkozhatnak az olvasók a tavasszal indult, népszerű interjúsorozattal. A kérdező székében ezúttal Winkler Nóra ül, aki elismert és igazán inspiráló beszélgetőpartnereivel, ízig-vérig 21. századi nőkkel beszélget. Az írott interjúkat ezúttal a videós formátumú beszélgetések váltják fel Egy nő, több történet címmel, mely mostantól rendszeresen jelentkezik a Femina YouTube-csatornáján.
Nemcsak videós formátummal, hanem podcasttel is bővíti tartalmait a női portál: a szeptembertől lélektöltő beszélgetéseket hallgathatnak az érdeklődők Soós Andreával és vendégeivel. A műsor vendége volt már Nemcsák Károly és a József Attila Színház színészei, Wossala Rozina és Kánya Kata, és a továbbiakban is hétről hétre újabb izgalmas és érdekes adások kerülnek fel a Femina Spotify csatornájára.
Az előbb említett újdonságok mellett újra megrendezik a Femina Klubot is, melynek hatodik évada október 18-án vette kezdetét egy telt házas előadással. Az estek állandó háziasszonya, Szily Nóra idén is elismert szakemberekkel beszélget fontos és sokakat érdeklő témákról.
És, ha ez még nem lenne elég, további jó hír, hogy a Viber-felhasználók idén sem maradnak a Femina közkedvelt stickerjei nélkül, melyekből best of válogatás készült. A matricacsomag három hónapon keresztül ingyenesen elérhető az applikációban.
Az izgalmas őszi projektek mellett már most gőzerővel készül a Femina csapata az ünnepekre és az öthetes karácsonyi rovatra, mely a teljes adventi időszakban segít majd az olvasóknak eligazodni az év végi forgatagban. Ajándékötletekkel, a hagyományos karácsonyi receptek mellett új ízekkel is készül a kiadvány, emellett rengeteg karácsonyi történet, érdekesség, dekorötlet és utazási tipp várja az olvasókat.
Az adventi és karácsonyi ajánlatainkért keresd Indamedia Sales kapcsolattartód, vagy írj nekünk a sales@indamedia.hu címre!
*Forrás: DKT/Gemius (15+ belföldi közönség): 2020. 09-2021.09 napi átlagolvasó (RU) multiplatform