Új formátumok a CEMP Sales House-nál: sticky és slider

2012-03-06

Nem is egy, hanem rögtön két új display hirdetési formátumot vezetünk be a CEMP Sales House-nál márciusban.

Az egyik a sticky, amely a böngésző aljához tapadó, bezárható, fix pozíciójú hirdetés, a másik pedig a slider, amely a sticky-vel és a sidekick-kel áll szoros rokonságban: egy sticky-ből kattintásra indulva félretolja az oldalt, helyet adva egy hatalmas méretű hirdetésnek (850x750 px). A slider egyébként "brandépítésre alkalmas" pecséttel ellátott IAB Rising Stars formátum.

A slider sticky eleme megkerülhetetlenül figyelemfelkeltő, a megnyíló nagy banner pedig alkalmas akár egy microsite vagy nagy felbontású videó megjelenítésére is. A felhasználóknak el sem kell hagyniuk az oldalt, hogy bővebb információhoz jussanak, illetve elmélyüljenek a márka üzenetében vagy az általa kínált interaktív elemekben. Ráadásul a nagy hirdetés egyetlen másikkal sem versenyez, csaknem teljes oldalon látható.

A sticky és a slider a SportGéza, Totalcar, Dívány és Velvet kiadványainkra rendelhető.

További részletek az ajánlatban:

(Az ajánlat itt tölthető le.)

Ha Ön is hasonló megoldást szeretne, kérje ajánlatunkat a sales[at]cemp[dot]hu címen!

Hirdetnék