Új árazási stratégiát vezet be az Indamedia Sales
Az aktuális piaci trendek mentén új árazási stratégiát vezetünk be egyes termékeinkre: az őszi időszakban az Index címlapi fix desktop és mobilweb megjelenésekre és a Quality Placement™ mixekre* szezonális árazás lép életbe. Ezek a következőképpen alakulnak:
2024 októberében +8%, novemberében +12%, decemberében +10%.
A 2024. szeptember 30-ig beérkező megrendeléseket még az eredeti áron lehet vásárolni. Ez a változás egyben lehetőséget is nyújt egy előrelátó tervezéshez, új hirdetési stratégiák kidolgozásához - ebben kollégáink készséggel segítenek.
2024. szeptember 7-től női portfóliónk prémium kiadványainak, így a Femina, a Dívány és a Sóbors hirdetési felületeinek listaárai változnak. A szezonindexeket és a listaárakat az alábbi linken lehet elérni.
*Az Indamedia Csoport mindenkori célja, hogy mind márkabiztonsági, mind technológiai szempontból a legmagasabb szintű szolgáltatást nyújtsa partnereinek. Az Indamedia Sales az általa képviselt tartalmi site-okon a magas láthatósági értékű és márkabiztonsági szempontból megfelelő környezetben elhelyezett hirdetési zónáit úgynevezett Quality Placement™ minősítéssel látta el.