Travelo váltja a C-Travelt
Egyesült a CEMP utazási portfoliójának két kiadványa, a C-Travel.hu és a Travelo.hu. A 2006 óta C-Travel.hu néven az Index utazási mellékleteként működő oldal beleolvadt a szintén CEMP kiadványként 2011 novemberében indult magazinos utazási tartalmat szolgáltató Travelo.hu portálba. Így a korábbi utazási szolgáltatások (belföldi szállásajánlatok és külföldi utazások, repülőjegykereső, utasbiztosítás-kalkulátor és autóbérlés) mostantól a Travelo releváns utazási tartalmaival közvetlenül összekötve kapnak helyet az oldalon, hogy az olvasók úticéljukról rögtön leírásokat, cikkeket, hasznos információkat is találjanak; vagy ha egy útibeszámoló felkeltette érdeklődésüket, rögtön meg tudják nézni azt is, hogy milyen ajánlatokat kínálnak a Travelo partnerei az adott helyre.
A felhasználók keresési szokásainak és preferenciáinak változására reagálva tervezték át a keresőboxot és a találati lista szűrési opcióit is ezek figyelembevételével alakították ki. Az elmúlt évek tapasztalata és felhasználói visszajelzések eredménye alapján így a keresés során már egyszerre lehet külföldi és belföldi ajánlatok között válogatni, csupán egyetlen olyan, az utazó számára legfontosabb szempont megadásával is, mint például a nyaralásra rendelkezésre álló családi költségvetés, vagy a szabadsága időpontja. A találati listát több tucat szempont opcionális beállításával tetszőlegesen szűkíthetik a felhasználók, így egyszerűsödik a keresési folyamat, melynek a végén – ha a Travelo szálláshely- vagy utazási irodai partnere ezt lehetővé tette – azonnal le is foglalható a szállás, utazás.
Az összeolvadás nem érinti az Ongo.hu utazási közösségi élménymegosztó oldalt, mely a CEMP utazási portfolióján belül továbbra is a Travelo szerkesztőségétől függetlenül működik, ezzel is teret engedve a felhasználóknak ahhoz, hogy saját tapasztalataikat nekik tetsző formában és stílusban oszthassák meg egymással szállodákról, utazásokról, úti célokról és turisztikai szolgáltatókról.
A CEMP utazási oldalai, hasonlóan a CEMP egyéb kiadványaihoz, hagyományosan erősek a magas vásárlóerővel rendelkező felhasználók elérésében. Az utazási kiadványok látogatóinak közel harmadát az Esomar AB státuszúak adják (affinitás index: 138, forrás: gIA 2012-07). A Díványhoz hasonlóan hatékony felület a prémium női közönséget megszólító kampányok elemeként (Esomar AB nő affinitás index: 131, forrás: gIA 2012-07).