Színesítsd velünk a húsvétot!
Piacvezető női magazinunk, a Femina, valamint a Dívány és a Sóbors is kiemelten foglalkozik a húsvéttal: készülődés, DIY- és gasztrotippek, receptek, programajánlók színesítik a tartalmakat.
A női kiadványaink az elmúlt évben tovább erősödtek a piacon, hiszen a Femina helyet bérelt magának a legolvasottabb online magazinok között, és ezzel a piacvezető női portál lett 2020-ban. Tavaly az utolsó negyedévben a csak teljes heteket nézve minden héten több mint 2 millió olvasó kereste fel a Femina oldalait, havonta pedig átlagosan 3,423 millióan böngészték a site-ot.
A vizsgált hónapokban két napon is sikerült a Feminának a teljes hazai piacot maga mögé utasítania: október 19-én 833 000-en, míg december 31-én 856 664-en keresték fel.
A Dívány is szép eredményeket tudhat magáénak: az elmúlt két évben elért jelentős látogatottság-növekedés mellett sikerült prémiumközönségi bázist is kiépítenie: az utolsó negyedévben ugyanis a napi átlag 119 ezer olvasó 34 százaléka AB státuszú volt.* Ráadásul a tendenciák azt mutatják, hogy ez a prémiumközönség egyre több tartalmat is fogyaszt.
Azonban nem csak a női portfólióban érdemes gondolkodni a húsvéti időszakra időzített kampányokat illetően: a Port.hu-n akár 88 százalékkal több látogató érhető el ünnepnapokon!**
Ha szeretnéd megismerni ajánlatunk részleteit, keresd Indamedia Sales kapcsolattartódat!
* DKT/e.Gemius (belföldi 15+ közönség) 2020/Q4, napi átlag elérés, közönség összetétel AB, all device brand adat
** Forrás: DKT-e.gemius (15+ belföld), Port.hu teljes, karácsony (2020.12.24-27.) vs hétköznap (2020.12.01.-23.) napi átlag (RU), multiplatform.