Stratégiai megállapodás a Next Wave Europe és a CEMP Csoport között
A Next Wave Europe a múlt héten bejelentett stratégiai fejlesztés és bővülés egyik fontos mérföldköveként megállapodást kötött a Közép Európai Média és Kiadó Zrt-vel (CEMP), amelynek értelmében 2016-tól a Next Wave Europe lesz a médiavállalat natív hirdetéskiszolgálási és tartalommarketing partnere.
A Next Wave Europe nem csupán az eddig megismert natív megoldásokkal foglalkozik, hanem új termékeket és szolgáltatásokat vezet be a jövő év során, részben önállóan, részben pedig már új médiapartnerével, a CEMP-pel. A Next Wave Europe további szakmai és média-partneri megállapodások megkötésére készül a következő hónapokban, különös tekintettel a natív hirdetéskiszolgálási és tartalommarketing területekre.
A CEMP-pel most létrejött megállapodás exkluzív, így jövő év elejétől minden szerkesztőségi tartalomhoz natív módon illeszkedő hirdetési megoldással a Next Wave Europe fog ügynökségként foglalkozni.
A CEMP csoporthoz többek között olyan felületek és márkák tartoznak, mint az Index.hu, a Port.hu, a Totalcar.hu, a Divany.hu, vagy a webkettes szolgáltatásokat összefogó Inda.hu.
“Óriási szakmai lehetőséget jelent, és nagyon örülök, hogy stratégiai megállapodás született a hazai piac meghatározó médiavállalatával. A CEMP csoporttal kötött együttműködés egyszerre érinti a tanácsadási tevékenységünket és digitális marketing üzletágunkat, de legnagyobb hatása az innovációra lesz. Az új partnerség katalizátorként fog hatni a most még gyerekcipőben járó natív és tartalommarketing területekre.” - mondta el Bitter Brunó, a Next Wave Europe ügyvezetője.
„Az elmúlt években egyre több hirdető kereste a natív hirdetési megoldásokat a digitális piac hazai szereplőitől. A kialakult együttműködésekből kiváló projektek jöttek létre, de ezek számában és kreatív megvalósításaiban is komoly tartalék van. Ez egyben egy hatalmas fejlődési lehetőség is, mert egy robbanás előtt álló területen lépünk piacra egy olyan natív hirdetési megközelítéssel, ahol a magunk által támasztott magas minőség és stratégiai szemlélet egyszerre van jelen. Ehhez a feladathoz a Next Wave Europe-ot választottuk partnerül, akiknek a digitális piacon az elmúlt években elért eredményei garanciát jelentenek arra, hogy közösen még magasabb szintre emeljük a CEMP kiadványok kapcsán natív területen nyújtott szolgáltatást." - foglalta össze az együttműködés hátterét Ziegler Gábor, a CEMP Sales House vezetője.
Bitter Brunó | A Next Wave Europe alapítója és ügyvezető igazgatója, több hazai egyetem oktatója és tanácsadója, a CEU Business School adjunktusa. Szakmai pályáját piackutatóként kezdte, majd márkatanácsadóként folytatta, miközben aktívan részt vett a 2000-es évek elejétől a hazai blogger és webkettes szcénában. 2008-ban megalapította a Cluetrain Manifesto elveire épülő digitális ügynökségét. 2012-ben elvégezte a Berlin School of Creative Leadership Cannes-i programját. 2014-ben Arany Effie-; 2013-ban Arany Penge-; 2012-ben Arany PRizma-díjas és "Az Év Kommunikációs Ügynöksége" az általa vezetett cég.
Ziegler Gábor | 2000 tavasza óta az Index munkatársa, 2008 májusa óta a cég értékesítési igazgatója, illetve az Indexet is tulajdonló Közép Európai Média és Kiadó Zrt. online médiaértékesítési részlegének (CEMP Sales House) vezetője. 2008 novemberétől az IAB Hungary elnökségi tagja.
A natív hirdetés a szerkesztőségi tartalomhoz organikusan illeszkedő hirdetési megoldás. Sok formája lehet a brandelt videótól a támogatott tematikus mellékleten keresztül egészen egy cikksorozatig, amely segíti a hirdető kommunikációs céljait, de önálló tartalomként is megállja a helyét. A natív kampányok előnyei: kreatív lehetőségek, nagyobb fogyasztói bevonódás, jobban rögzülő üzenetek, prémium hirdetési környezet.