Rácz Brigitta fogja össze az Indamedia csoport teljes női portfólióját

2018-12-12

A hazai női célközönség jelentős részét elérő, önállóan pedig igen erős karakterekkel rendelkező női portáljaink, a Femina, a Női Friss, a Retikül, a Dívány és a Só&Bors tartalom- és szolgáltatásfejlesztési feladatait Rácz Brigitta irányítja lapigazgatóként.
A szakember közel 12 éves vezetése alatt lett a Femina mára a magyar web egyik legismertebb digitális női magazinportfóliója, de jelentős szerepet vállalt az Indamédia csoport közelmúltban debütált gasztromagazinja, a Só&Bors piaci sikereiben is. Lapigazgatóként női portáljaink és a Femina Shop termékfejlesztését is ő irányítja.

"Az Indamedia csoport női portfóliójával a hazai női célközönség jelentős részét lefedjük. A portfólióhoz tartozó női portálok jól körülhatárolható célcsoporttal és igen erős karakterrel rendelkeznek, a szerkesztőségekben pedig kiváló szakemberek dolgoznak. Adja magát, hogy a női termékeinkben rejlő egymást erősítő lehetőségeket kihasználjuk, akár új bevételi lábak elindítása, akár a látogatószám növelése a cél. A megbízás, azon túl, hogy igen megtisztelő, rendkívül izgalmas, hiszen megismerhetem és segíthetem több szerkesztőség munkáját is.”

Rácz Brigitta, a női portfólió kinevezett lapigazgatója

"Brigivel már régóta dolgozunk együtt, tapasztalatának és termékismeretének köszönhetően nagyon szép eredményeket értünk el eddig is. Kinevezésével várhatóan még tovább tudjuk erősíteni női kiadványainkat a piacon, így további lehetőségek nyílnak hirdetőink előtt is.”

Abonyi Bernadett, az Indamedia Sales ügyvezetője

 racz_brigitta_interju_600.jpg

Brigittának gratulálunk,és sok sikert kívánunk új pozíciójában!

Hirdetnék