Quality Placement minőségbiztosítási tájékoztató
Indamedia Csoport mindenkori célja, hogy mind márkabiztonsági, mind technológiai szempontból a legmagasabb szintű szolgáltatást nyújtsa partnereinek. Az Indamedia Sales az általa képviselt tartalmi site-okon a magas láthatósági értékű és márkabiztonsági szempontból megfelelő környezetben elhelyezett hirdetési zónáit ún. Quality Placement* minősítéssel látta el.
Függetlenül attól, hogy rendelkeznek-e Quality Placement minősítéssel, az Indamedia Csoporthoz tartozó más kiadványok is megfelelhetnek az ehhez kapcsolódó minőségbiztosítási elvárásoknak. Az Indamedia Csoport a kiadványokat minőségbiztosítási szempontból folyamatosan fejleszti, amelyhez kapcsolódóan 2019. december 31-ig tesztidőszakot határozott meg. Ezen időszak során az Indamedia Sales rendszeres időközönként aktualizálja azon kiadványok körét, amelyeket Quality Placement minősítéssel lát el.
A Quality Placement megjelöléssel ellátott hirdetési felületek minőségi tartalmi környezetét az Indamedia Csoport az alábbiak szerint biztosítja:
- A kiadványok szerkesztett tartalmaikban nem buzdítanak erőszakos cselekedetre, felületeik nem adnak helyet rasszista, szélsőséges nézeteket népszerűsítő kommenteknek.
- Az Indamedia Csoporthoz tartozó kiadványok szerkesztése során a kiadók maximálisan betartják a hatályos jogszabályok (így különösen a sajtószabadságról és a médiatartalmak alapvető szabályairól szóló 2010. évi CIV. törvény) rendelkezéseit.
- Az Indamedia Sales által képviselt kiadványok szerzői az előző pontban hivatkozottakon túlmenően az önszabályozó etikai irányelvek, valamint az újságírói etikai kódex betartásával végzik munkájukat. A szerkesztőségek a márkabiztonsági okokból problémásnak ítélt tartalmaikat hirdetésmentes címkével látják el, így a felhasználó nem találkozhat ilyen környezetben reklámmal.
- Az Indamedia Sales a kiadványok márkaértékeinek védelme érdekében kiemelt figyelmet fordít a márkabiztonsági okokból kifogásolható hirdetők azonosítására és kampányaik kitiltására.
A Qualilty Placement minősítés másik feltétele a zónák láthatósága. Az Indamedia Sales által képviselt kiadványok felületein az átgondolt tervezés eredményeképp a hirdetések magas láthatósági értékekkel rendelkeznek.
A Quality Placement minősítés alapfeltétele az egyes hirdetési zónákon kiszolgált reklámmegjelenések láthatósági értékének (Viewability) legalább 65%-os teljesülése. Az Indamedia Sales a Quality Placement minősítéssel rendelkező hirdetési zónák láthatósági adataira vonatkozó mérési eredményeket transzparens módon, független szolgáltató rendszert használva elérhetővé teszi.
Quality Placement minősítéssel rendelkező desktop zónák láthatósági értékei az alábbiak:
Tartalmi egység |
Roadblock zóna (640x360px) |
Half Page zóna (300x600px) |
Dívány.hu | 68% | 84% |
Index Belföld | 70% | 79% |
Index Külföld | 71% | 78% |
Index Gazdaság | 77% | 87% |
Index Tech-Tudomány | 73% | 82% |
Index Kult | 72% | 81% |
Index Sport | 77% | 88% |
Totalcar.hu | 65% | 86% |
A Viewability mérés során a láthatóság két feltétele, hogy a hirdetés területének 50%-a legalább 1 másodpercig látható legyen a felhasználó képernyőjén.
Az Indamedia Sales minőségbiztosítási mérései folyamatosak az általa képviselt kiadványokon, annak érdekében, hogy a kritériumoknak megfelelő zónák körét a mérési eredmények függvényében bővítse, illetve a már minősített hirdetési zónák értékeit pedig felülvizsgálja.
Az Indamedia Sales fenntartja a jogot, hogy a Quality Placement minősítés feltételein és a Viewability mérés módszertanán változtasson.
*QP Quality Placement az Indamedia Sales Kft. által használt egyedi megjelölés.Budapest, 2019. június 7.