PI-gazdag Balaton Sound melléklet
Július 7-13. között egyedi, Balaton Sound tartalmakkal készült az Index és a PORT.hu szerkesztősége.
Az egy hetes hangolódás során az Index Stenk blogján összesen 15 cikk és 5 videó készült Balaton Sound témában. A legolvasottabb szerkesztőségi anyag a fesztiválról 308.772 oldalletöltést generált, de a második legolvasottabb cikk is 187.934 PI-t ért el. A legnézettebb videót közel 500.000 alkalommal tekintették meg. (Forrás: Index belső statisztika.)
A július elején megújult PORT.hu-n egyedi, Balaton Sound mellékleten programajánlók, fesztivál érdekességek várták a látogatókat. A külön fület a teljes kiadványon "csokival" emeltük ki.
A két kiadvány Balaton Sound tartalmai az egy hét alatt túlteljesítették a becsült látogatószámot, a mellékletek 180.000 ezer egyedi látogatót értek el (desktop forgalom, belső statisztika).
Natív megoldásokról, tematikus mellékletekről érdeklődjön sales kapcsolattartójától, vagy írjon nekünk.
Mi a natív hirdetés?
Szerkesztőségi tartalomhoz természetesen (azaz natív módon) illeszkedő hirdetési megoldás. Sok formája lehet a brandelt videótól a támogatott tematikus mellékleten keresztül egészen egy cikksorozatig, amely segíti a hirdető kommunikációs céljait, de önálló tartalomként is megállja a helyét. A natív kampány előnyei: kreatív lehetőségek, nagyobb fogyasztói bevonódás, jobban rögzülő üzenetek, prémium hirdetési környezet. A natív megoldások kizárólag szerkesztőségi jóváhagyással jelenhetnek meg.