Óriáshirdetések napja az Indexen

2014-06-24

A CEMP Sales House új adaptive ad bannereinek bevezetése parádésan sikerült: ma az Index Mindeközben, Kult, Tech és Tudomány rovataiban és a Sport Gézán a roadblock helyét az 1138x640, a 748x560 és a 640x748 pixel méretű hirdetések vették át.

Adaptive_ads_screen_2014-06-24_v3.png

Hirdetőink: Telenor Magyarország Zrt., Volvo Autó Hungária Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., EVERNESS Fesztiválszervező Kft.

Az adaptive ad speciális működésű formátum, cikkolvasás közben, görgetéskor a kreatív - ahelyett, hogy kigurulna fölfelé, mint bármi más - megáll a képernyő tetején, hogy aztán tovább szkrollozva a tartalom takarja ki fokozatosan. A hirdetés így tovább látható, és úgy feltűnőbb, hogy közben az olvasási élményt nem zavarja, nem bántó.

További részletek a működésről és hirdetési listaárak az új formátumok médiaajánlatában. Ha Ön is hasonló megoldást szeretne, keresse sales kapcsolattartóját vagy írjon nekünk.

Hirdetnék