Őket gazdagítja a rich media: eredményhirdetés a CEMP Sales House és az Adverticum kreatív versenyén
Örömmel jelentjük, hogy a nagybecsű zsűri megszavazta a márciusban, az Adverticummal közösen kiírt rich media pályázatunk győzteseit. Merényi Dániel (Napirajz, Merényi kerékpárok), Román Balázs (Kreatív), Balatoni Emese (Adverticum, IAB), Sixx (Comment:com) és Karotta (Index) az alábbi munkákat ítélte legjobbnak.
1. helyezett:
- Hirdető: Nike
- Kampány: Summer of Football
- Kreatív: flipside
- A kreatív készítője: Hovanecz Szabolcs, Mindshare
- Médiaügynökség: Mindshare
Az első helyezett nyereménye 1 db testre szabott, egyedi Merényi kerékpár és 1 db Macbook Air.
2. helyezett
- Hirdető: Generali Providencia
- Kampány: Generali Időjárás
- Kreatív: billboard+layer
- A kreatív készítője: Asztalos Gergely art director és Sarkadi-Tóth Ákos tervezőgrafikus, HD Group Kft.
- Médiaügynökség: Maximize
A második helyezett nyereménye 1 db Macbook Air.
3. helyezett
- Hirdető: Ford
- Kampány: Ranger
- Kreatív: slider
- A kreatív készítője: Haska Dániel, Wunderman Kft.
- Médiaügynökség: Mindshare
A harmadik helyezett nyereménye 1 db 3. generációs iPad. 4. helyezett:
4. helyezett:
- Hirdető: LG
- Kampány: TV
- Kreatív: panorama
- A kreatív készítője: Édes Levente, Appaloosa Communication Group Kft.
- Médiaügynökség: Mindshare
5. helyezett:
- Hirdető: Opel
- Kampány: Legendák
- Kreatív: interstitial
- A kreatív készítője: MRM
- Médiaügynökség: Carat Hungary
6. helyezett:
- Hirdető: Sony
- Kampány: Májusi kampány
- Kreatív: XL layer
- A kreatív készítője: Faragó Dániel és Vörös István, Bunt24
A 4-6. helyezettek nyereménye a megrendelt rich media hirdetés listaáras értékének megfelelő ajándék hirdetési felület, amely azo(ko)n az oldal(ak)on hirdethető le, ahol a rich media megjelenés(ek) futott(ak), rich media formátummal, 2012. augusztus 31-éig. Ugyanezeket a megjelenéseket természetesen az első három helyezett számára is biztosítjuk a tárgyi nyereményeken túl.
Gratulálunk a nyerteseknek!