Nyolcszoros MagyarBrands-díjas a Femina
A Femina Média vezető női magazinja 2021-ben is kiváló fogyasztói márkának bizonyult. A portál már nyolcadik alkalommal kapta meg a MagyarBrands-díjat.
A rangos elismerés díjazási rendszere 2010 óta értékeli a magyar vonatkozású márkákat. A program küldetése azóta is változatlan: célja, hogy ráirányítsa a vásárlók és az üzleti világ figyelmét a legsikeresebb hazai fogyasztói, üzleti vagy innovatív márkák termékeire és szolgáltatásaira.
A 2021-ben MagyarBrands-díjat elnyert fogyasztói márkák átlagos ismertsége 75 százalék felett volt, kedveltségük pedig meghaladta a 85 százalékot. Ezek az eredmények is jól mutatják a hazai fogyasztók elkötelezettségét a magyar márkák iránt.
“Azt, hogy az olvasók szeretik a Feminát, a cikkeink olvasottságán, a Facebook- és Instagram-követőink aktivitásán nap mint nap látjuk. A MagyarBrands-díj egy olyan pozitív visszajelzés a szerkesztőség minden tagjának, ami szakmai alapon értékeli a munkánk minőségét” - mondta Orbán Violetta, a Femina főszerkesztő-helyettese.
A Femina - lépést tartva a megváltozott olvasói szokásokkal - 2021-ben napi átlag 553 089* egyedi látogatóval Magyarország legolvasottabb női magazinja volt, és felvette a versenyt a nagy híroldalakkal is. A MagyarBrands-díj garancia arra, hogy az adott márka szakmai szempontból is elismert és sikeres, ezáltal a női portál ügyfelei számára is egy komoly, döntést elősegítő szempont.
*Forrás: DKT/e.gemius (15+ belföld), 2021. jan-dec.