Néhány újdonság, aminek biztosan örülni fog friss, 2017-es mobil árlistánkban
Annyi minden éve volt a tavalyi, amit elsőre az állóképes hirdetések, majd a natív megoldások (innen nézve beigazolódott) évének hirdettünk meg, hogy az áprilisban érvénybe lépő mobil árlistánk apropóján bátran beharangozhatjuk: 2017 a mobil éve (is) lesz. Ezt csupán egy, de annál szemléletesebb adatra alapozzuk: kiadványaink az idei második hónapban mobilweben, napi átlag elérésben 32%-ot növekedtek tavaly februárhoz képest!
Néhány újdonság, kifejezetten a mobilhirdetések szempontjából:
- Gyártson bátran 300x250 pixeles mobilhirdetést, hiszen ez lett az alapértelmezett méret mobilon!
- Ezt az új méretet a Feminára és a Díványra egyben is rendelheti.
- Újságolvasó alkalmazásunkban ismét egyben, az összes kiadványra rendelhet hirdetési kampányt!
Ami nem változott:
- a csodaszép rich media megoldásaink továbbra is elérhetők,
- az árlista áprilisi életbe lépéséig a jelenlegi árakon rendelheti meg kampányait mobilra.
Töltse le új árlistánkat, ajánlatért, a részletekért keresse kapcsolattartóját, vagy írjon nekünk!