Natív best of 2014: Volvo Ocean Race támogató kampány

2015-01-29

Válogatás a 2014-es natív megoldásokból sorozatunk ötödik részében a Volvo Ocean Race cikksorozat támogató kampányát mutatjuk be.

volvo_ocean_race.jpg

A Volvo Ocean Race versennyel 9 hónapon keresztül foglalkozott a Sport Géza, havonta 2 cikk készült a témában. A cikkek mellett a verseny névadója full-screen szponzorációval jelent meg.

Köszönjük a Volvo Autó Hungária Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. és a Mindshare Médiaügynökség Kft. együttműködését!

Mi a natív hirdetés?

Szerkesztőségi tartalomhoz természetesen (azaz natív módon) illeszkedő hirdetési megoldás. Sok formája lehet a brandelt videótól a támogatott tematikus mellékleten keresztül egészen egy cikksorozatig, amely segíti a hirdető kommunikációs céljait, de önálló tartalomként is megállja a helyét. A natív kampány előnyei: kreatív lehetőségek, nagyobb fogyasztói bevonódás, jobban rögzülő üzenetek, prémium hirdetési környezet. A natív megoldások kizárólag szerkesztőségi jóváhagyással jelenhetnek meg.

Hirdetnék