Natív best of 2014: Sharing economy témaszponzoráció

2015-03-11

Válogatás a 2014-es natív megoldásokból sorozatunk hatodik részében egy, a sharing economy témát feldolgozó kampányt mutatunk be.

A Magyar Telekom kapcsolódó kampánya több részből épült fel, a kampányhoz az alábbi natív megoldásokat használták:

Köszönjük a Magyar Telekom Nyrt. és az MEC Interaction Hungary Kft. együttműködését!

Mi a natív hirdetés?

Szerkesztőségi tartalomhoz természetesen (azaz natív módon) illeszkedő hirdetési megoldás. Sok formája lehet a brandelt videótól a támogatott tematikus mellékleten keresztül egészen egy cikksorozatig, amely segíti a hirdető kommunikációs céljait, de önálló tartalomként is megállja a helyét. A natív kampány előnyei: kreatív lehetőségek, nagyobb fogyasztói bevonódás, jobban rögzülő üzenetek, prémium hirdetési környezet. A natív megoldások kizárólag szerkesztőségi jóváhagyással jelenhetnek meg.

Hirdetnék