Natív best of 2014: Sharing economy témaszponzoráció
Válogatás a 2014-es natív megoldásokból sorozatunk hatodik részében egy, a sharing economy témát feldolgozó kampányt mutatunk be.
A Magyar Telekom kapcsolódó kampánya több részből épült fel, a kampányhoz az alábbi natív megoldásokat használták:
- Index2 tematikus nap közösségi gazdaság témában,
- 8 részből álló Index cikksorozat,
- Index Urbanista blogon blogposzt a témában,
- Travelo Takarékos turista mellékletben tematikus cikkek.
Köszönjük a Magyar Telekom Nyrt. és az MEC Interaction Hungary Kft. együttműködését!
Mi a natív hirdetés?
Szerkesztőségi tartalomhoz természetesen (azaz natív módon) illeszkedő hirdetési megoldás. Sok formája lehet a brandelt videótól a támogatott tematikus mellékleten keresztül egészen egy cikksorozatig, amely segíti a hirdető kommunikációs céljait, de önálló tartalomként is megállja a helyét. A natív kampány előnyei: kreatív lehetőségek, nagyobb fogyasztói bevonódás, jobban rögzülő üzenetek, prémium hirdetési környezet. A natív megoldások kizárólag szerkesztőségi jóváhagyással jelenhetnek meg.