Natív best of 2014: OLX kérdőív az Indexen
Válogatás a 2014-es natív megoldásokból sorozatunk második részében egy, az Indexen megvalósult kérdőíves kutatást mutatjuk be.
Az Index Gazdaság rovata az Allegro Group HU Kft. – OLX részére egyedi kérdőívet készített, Felesleges holmik a háztartásokban címmel. A témában két cikk készült: egy felvezető írás, amely a kérdőívet is tartalmazta, egy pedig az eredményekről. A kérdőív mellett egy egyedi kereső doboz is megjelent.
Köszönjük az Allegro Group HU Kft. (OLX) együttműködését!
Mi a natív hirdetés?
Szerkesztőségi tartalomhoz természetesen (azaz natív módon) illeszkedő hirdetési megoldás. Sok formája lehet a brandelt videótól a támogatott tematikus mellékleten keresztül egészen egy cikksorozatig, amely segíti a hirdető kommunikációs céljait, de önálló tartalomként is megállja a helyét. A natív kampány előnyei: kreatív lehetőségek, nagyobb fogyasztói bevonódás, jobban rögzülő üzenetek, prémium hirdetési környezet. A natív megoldások kizárólag szerkesztőségi jóváhagyással jelenhetnek meg.