Nagyot szólt az első IndaSpot Ultimate kampány
Elsőként a Diego próbálta ki online reklámblokkunk Ultimate változatát, mellyel 1 hét alatt több mint 1 millió kontaktust tudtunk szállítani a 18-59-es kereskedelmi célcsoportból.
Mitől különleges az IndaSpot Ultimate?
Az IndaSpot Ultimate változatában az Indamedia mellett egy másik meghatározó hazai online médiaportfólió, a Mediaworks felületein is futnak a videószpot alapú hirdetések.
Az IndaSpot egyik legnagyobb erőssége, hogy látványos megjelenést ad a hirdetéseknek, hiszen a videó teljes képernyős layeren játszódik le az aktív böngészőablakokban, így a bevonódás és a láthatóság is 100%-os. Ezen tulajdonságainak köszönhető, hogy kontaktus alapon vásárolható a termék. A formátum további előnye, hogy nincs reklámzaj a szpotok környezetében, valamint, hogy frekventált (prime time) idősávokban láthatók.
Az IndaSpot Ultimate két fő kereskedelmi célcsoportra (18-59 és nők) és naptári hétre rendelhető. A kampány során garantált számú TAC-ot (Targeted AdContact) szállítunk.
Egy hét alatt több mint 1 millió kontaktus a DIEGO márciusi kampányában
Először a DIEGO próbálta ki a két meghatározó hazai online médiaportfólión futó, videószpot alapú hirdetési megoldásunkat. A DIEGO-napok az év egyik legfontosabb promóciós időszaka a nemzetközi franchise hálózat életében, minden év márciusában erős és markáns marketingtevékenység kapcsolódik ehhez az időszakhoz.
A DIEGO televíziós kampánya mellé idén olyan reklámszpot alapú lehetőséget keresett, amellyel nagy tömegben és célzottan tudta elérni a vásárlókat. Ehhez az IndaSpot most bevezetett, új Ultimate csomagját választották, amellyel egy hét alatt 1 032 444 kontaktust (TAC) tudtunk szállítani a 18-59-es korosztályból. A sikeres kampányról Gesztesi Gábor, a DIEGO marketing igazgatója is megosztotta velünk tapasztalatait:
Ha szeretnél többet megtudni az IndaSpotról, keress minket bizalommal a sales@indamedia.hu vagy a sales@dnsaleshouse.hu e-mail-címen!