Hasonló egyedi megoldásért keresse kapcsolattartóját vagy írjon nekünk!
Most, hogy focit néznek a fiúk, beszéljünk végre a lakberendezésről!
A Femina olvasói közül sokan az Eb-meccsek alatt is azon merengenek, hogy az új tévé mennyivel szebb lenne egy indiai rózsafa tévészekrényen, de akkor már érdemes lenne a szőnyeget is lecserélni egy bordűrös karamellszínűre, amihez viszont nem megy a mostani borsózöld függöny. Meg az egész lakás olyan uncsi, mint az ukrán-lengyel meccs másnap délelőtti ismétlése.
A háztartási vásárlások döntéshozóinak szól a Femina most induló Otthontrend rovata a Diego támogatásával.
- A rovat 1+5 héten keresztül egy-egy olyan lakberendezéshez, lakásfelújításhoz kapcsolódó témát jár körül, amely a Diego Szőnyeg termékkínálatához kapcsolódik.
- A sorozat júniusban a lakástextil témával kezdődik, majd a nyári szünet után szeptemberben jelentkezik ismét.
- A naponta új cikkel bővülő szerkesztőségi tartalmakat a Femina készíti, ami mellett PR cikkek is helyet kapnak a rovatban.
- A szerkesztőség az egyes témák mellé az aktuális trendeket bemutató videókat is forgat.
- A rovat minden oldalról egyedi gombon keresztül lesz elérhető.
- Az olvasók egy teszt kitöltésével egyedi leírást kaphatnak arról, hogy a személyiségükhöz milyen lakberendezési stílus illik, amihez konkrét termékeket is ajánlanak a Diego kínálatából.
A Femina gyártja a teljes grafikát és brandinget, valamint a támogató kampányt is.
(Kattintson a képre, és nézze meg nagyban)
A rovat újabb kiváló példa arra, hogy hogyan születik meg a közös ötletelésből egy összetett és komplex megoldás, ahol egy teljes éven át biztosítunk egyedi megjelenést a megrendelő számára.