Mit jelent az, hogy Quality Placement?
Ez a szerdai nap is úgy indult, mint a többi, de június 12. mégis kicsit más volt, mint egy átlagos hétköznap. Az Index, a Dívány és a Totalcar cikkeit olvasva feltűnhetett, hogy egyes hirdetéseknél megjelent egy logó, amin az szerepelt, hogy
Quality Placement.
Mi történt? Mi változott? Csak annyi, hogy felhívtuk a figyelmet arra, hogy az eddig is kiemelt helyen lévő hirdetések milyen minőségi tartalmi környezetben és magas láthatósági értékeket elérve jelennek meg. Ennél persze jóval összetettebb dologról van szó, de ahogy a viewability-re vonatkozó mérési adatok transzparens módon, bárki számára elérhetők, úgy a Quality Placement minőségbiztosítási tájékoztatója is szabadon olvasható.
Itt lehet megnézni, hogy milyen elvek mentén alakítottuk ki az Indamedia csoport mindenkori céljait hűen tükröző, márkabiztonsági szempontból kimagasló, technológiai szempontból pedig a legmagasabb szintű szolgáltatást lefedő Quality Placementet.