Minden a B12-vitaminról - látványos eredmény az Indexen
Kiemelkedően teljesített a Brand & Content közreműködésével készített cikk az Indexen. A kedden megjelent natív anyagra eddig több, mint 75 ezer alkalommal kattintottak az olvasók.
A Brand & Content csapata ezúttal is egy látványos infografikát készített, amelynek az volt a célja, hogy minél több információt mutasson be a B12-vitaminról, annak hatásairól, előfordulásáról és hiányáról, ezzel felhívva a figyelmet egy újonnan bevezetett termékre.
Egy új termék bevezetésekor nagyon fontos „kihasználni” a reklám információátadó funkcióját. Ezt nagyszerűen biztosítják az online natív hirdetések, különösen akkor, ha a célközönség számára is egyszerűen feldolgozható infografikával kerülnek kiegészítésre. Az index.hu-n való megjelenés igazolta a koncepciót: nagy örömünkre látványos eredmények születtek
– mondta Várhelyi Endre a hat Márka Művek Kft. ügyvezető igazgatója a cikkel kapcsolatban.