Megújult és reszponzív lett a Napi.hu

2015-12-12

Egy újabb CEMP SH  kiadvány csatlakozott a minden platformon szemet gyönyörködtetően szépen megjelenő oldalak táborábaAz újság megújulása követi a trendeket, a hirdetési felületek is nőttek, 2016-tól például a roadblock zónában elérhető Adaptive ad George változata (748x560 px) is rendelhető.

multiscreen_napi_new.png

Az új designt Kristóf Réka tervezte, a megújítás során gondolt arra, hogy a korszerű vizuális megjelenés mellett átláthatóbbá tegye az egyes funkciókat:

A redesign  a reszponziv weboldal négy nézetének (mobil, tablet, desktop-1024, desktop-1266) tervezését kívánta meg, a 2008 óta használt oldalstruktúra meghagyásával.

Ezen felül a címoldal új funkciókkal bővült (facebook, hozzászólások),  az oldal arculata pedig a korábbi színek, logók, és új egyszerű, funkcionális grafikai elemek felhasználásával frissebb és egyszerűbb lett. 

A Napi.hu a CEMP csoport független, hiteles üzleti és pénzügyi tartalomszolgáltatója, mely mögött továbbra is tapasztalt, kiváló szerkesztő-újságírói gárda áll. Magyarország egyik leglátogatottabb üzleti portálja havonta 440.000 valós látogatót ér el. (Forrás: Gemius - DKT 2015/10 (15+ belföldi közönség), desktop (tablettel együtt) + mobilweb forgalom összege, a mérési adottságok miatt, dec. 2-a előtt az egyes eszközök használata közötti átfedés nem szűrhető ki, az adatok összeadhatók.) Magas szakmai minőségben előállított tartalmával a magas jövedelmű döntéshozókat célozza. Az Esomar AB célcsoport a teljes internetező közönségnél extrém magasabb arányban található meg a Napi.hu oldalon (aff 187). (Forrás: Gemius - DKT 2015/10 (15+ belföldi közönség).

Köszönjük a Vodafone Magyarország és Team Red Media Kft. támogatását!

Hirdetési lehetőségekért keresse kapcsolattartóját, vagy írjon nekünk!

Hirdetnék