Megint túlteljesítettünk egy Inda Max kampányt
Egy kis emlékeztető az IndaMaxról
Az Inda Max segítségével nagyon rövid idő alatt, akár 24 órán belül elérheted célcsoportod 40%-át is. Ha a 18-59 év közti korosztályt szeretnéd megtalálni, ami 3 740 374 fővel van jelen a teljes magyar interneten, abból mi, az Indamedia csoport felületein 1 299 815-öt el is érünk 1 nap leforgása alatt.
Legutóbbi kampányunk is nagy sikerrel zárult
A Nissan márciusi kampányának esetén 43,27%-os elérést vállaltunk. Az Esomar ABC1 státuszú felhasználókból a 18-59 év közti korosztályt tekintve 569 442 user elérésével számoltunk. Hoztuk a beígért számokat, sőt, túl is teljesítettünk.
43,27% helyett 43,73%-ot értünk el,
ami azt jelenti, hogy az adott korcsoportban a teljes magyar interneten jelenlévő 1 367 090-ből 597 773 felhasználót értünk el március 4-én az Inda Max-szal.
Röviden összefoglalva: az Inda Max indulásakor vállalt elérést, és a Nissanak tett ígéretünket is túlteljesítettük.
Hogyha egy olyan egyedi hirdetési lehetőséget keresel, amivel 24 óra alatt elérheted a célközönséged 40 százalékát, akkor az Inda Max a jó döntés.
Felkeltette az érdeklődésedet az ajánlat? Keresd Indamedia Sales kapcsolattartód.