Megállapodást kötött az Adformmal a HOPPex

2020-02-12

hoppex-e1450366568822-1024x575.jpg

Az együttműködés keretében bevezetésre kerül az Adform SSP szolgáltatása a kiadói partnerségben.

“Nagy öröm a számomra, hogy új technológiai partnerrel bővült a HOPPex szolgáltatási köre. Számos területen komoly hozzáadott értékre számítunk mind a kiadói partnereink, mind a vásárlói oldal számára, többek között a privát dealek és a rich media területén. Az Adformnak köszönhetően olyan hirdetési megoldások is elérhetővé válnak, amelyek korábban még nem voltak nálunk vásárolhatók.”

- mondta Ihász Ingrid, a HOPPex ügyvezetője.

Mi az a HOPPex?

A 2015-ben az Indamedia (korábbi nevén CEMP), a Central Médiacsoport és a New Wave Media Group (korábbi nevén Origo Media Zrt.) részvételével indított kiadói platform jelenleg 120 magyarországi prémium weboldal hirdetési felületeit értékesíti prémium programozott piacterén.

Az Adform:

Integrált hirdetési platformot kínál az adatok, kreatívok és médiaértékesítés területén, amelynek segítségével a kiadók sikeresen monetizálhatják a hirdetési felületeiket, a hirdetők és ügynökségek számára pedig lehetővé teszi, hogy hatékonyan érjék el és vonják be a fogyasztókat minden eszközön. 

Hirdetnék