Magas CT-t akar? Vegyen fixet!
A Tchibo Budapest Kft. Crazy shopping day novemberi kampánya is ezt a tényt támasztja alá.
Hirdető: Tchibo Budapest Kft.
Használt kiadványok: Index címlap, Index Belföld, Velvet, Dívány
Használt formátumok: Just-One (1138x640 px), Billboard (970x250 px), XL layer (max. 970x550 px, 8 mp), Portrait (300x1050 px)
Időszak: 2014. nov. 19.
A Tchibo kreatívjai négy kiadványon, négy különböző formátumban jelentek meg ugyanazon a napon. Mind a négy formátum átlag felett teljesített a CT versenyben. A kampány során a legeredményesebb kreatívnak a Velveten megjelenő XL layer bizonyult (2,02% CTR), és a "leggyengébb" (Index címlapi Just-One) is 0,36%-os átkattintást eredményezett.
A teljes kampányban a kreatívok összesen 2,4 millió alkalommal töltődtek le (AV), melyre az olvasók 11.502 alkalommal kattintottak (0,48% CTR). A kampány 415 ezer egyedi látogatót ért el egy nap alatt a 4 kiadványon.
Az eredményekhez gratulálunk a Tchibónak!
Ön is ilyen kampányt szeretne? Érdeklődjön sales kapcsolattartójától vagy írjon nekünk.