Kedvenc márciusi natív kampányunk: Legyél te is informatikus!

2016-03-30

Az Index munkaerőpiaccal kapcsolatos cikkeit szeretik az olvasók. Kit ne érdekelne, hogy az ő szakmája mekkora hozzáadott értékkel bír, mik az aktuális hiányszakmák, vagy éppen mennyit keres egy informatikus?

A Magyar Telekom Legyél te is informatikus! programját ezért támogatott szerkesztőségi cikkekkel és natív hirdetési megoldásokkal vittük közelebb a szélesebb közönséghez. A témát feldolgozó infografika az informatika gazdasági szerepét mutatta be kezdve attól, hogyan járul hozzá a GDP-hez egészen addig, hogy mennyien és mennyiért dolgoznak a magyar IT-szektorban.

informatikus_kicsi.jpg

Kattintson a képre a teljes címlapért

Az Index címlapján natív tartalomként kiemelt cikk olvasottsága és népszerűsége felülmúlta a várakozásainkat.

infonativ_ok_png.png

A tervezettnél több mint kétszer annyi olvasót értünk el, akik közel tíz percet töltöttek az oldalon, és bátran ajánlották a cikket barátaiknak is.

Megrendelő: Magyar Telekom
Ügynökség: MEC Hungary
Kivitelezés: CEMP Brand&Content 

A natív hirdetés a szerkesztőségi tartalomhoz organikusan illeszkedő hirdetési megoldás.
Sok formája lehet a brandelt videótól a támogatott tematikus mellékleten keresztül egészen egy cikksorozatig, amely segíti a hirdető kommunikációs céljait, de önálló tartalomként is megállja a helyét.

Natív hirdetési megoldásért keresse kapcsolattartóját vagy írjon nekünk!

Hirdetnék