Itt az Inda Week
Az Inda Max sikerét, óriási eléréseit látva elkészítettük az Indamedia legújabb hirdetési termékét. Itt az Inda Week, amivel egy hét alatt garantáltan el lehet érni a magyarországi internetezők 60-65%-át
Elsőként a MediaMarkt próbálta ki az Inda Weeket, amit a MediaSales ügynökség rendelt le. Egy héten át, március 23-tól 29-ig futott a kampányuk az Indamediához tartozó kiadványok felületein, mi pedig vállaltuk, hogy az ott megjelent hirdetéseik garantáltan elérik a kereskedelmi célcsoport, a 18-59 év közötti korosztály 66,4%-át.
Az Indamedia portfólió az adott héten 4 403 275 valós felhasználót ért el. Ez a magyarországi internetezők 71%-a.
Ebben a kampányban vállaltuk, hogy a 18-59 -es célcsoportban elérünk 3 313 561 valós felhasználót. A kampány időszakra vonatkozó friss DKT adatok alapján a termék felülmúlta a várakozásainkat, végül 3 586 171 valós felhasználót értünk el a kívánt célcsoportban. Ez 72,4%-os elérést jelent. És mivel a kampány 3-as frequency-vel futott, ezért nem csak széles, de hatékony elérést biztosított a hirdetőnek.
A kampány számai:
- Kampány ideje: 03.23 - 03.29.
- A kereskedelmi célcsoportban elért valós felhasználók száma: 3 313 561 RU
- Célcsoport elérés: 72,4%
A fenti adatok önmagukért beszélnek: az Inda Week egy olyan hirdetési megoldás, ami példátlanul nagy elérést biztosít, valamint ár/érték arányban is kivételes megoldás a teljes display (online és TV) hirdetési piacon.
További nagy előny még, hogy online felületek értékesítőjeként azonnal tudunk reagálni a változásokra, ha kell, cseréljük a kreatívokat a futó kampányokon, hogy még sikeresebb legyen az elérés.
Akit meggyőzött és próbára tenné saját márkájával az Inda Weeket, az április 6-tól 12-ig még be tudja foglalni.
Az Indamedia Sales gratulál az elsőzőnek:
Formátum: Inda Week
Hirdető: MediaMarkt
Médiaügynökség: MediaSales